Stevex Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Håller ni på men Lego? själv gör jag det lite då och då. är en riktig star wars lego nörd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 La ner det för ca 4 år sen...men då var det skitkul! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Titta här och känn suget ... Lego Tanks Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Bygger lite då och då, byggde ett litet hus igår, sen kan jag fota en av mina "skapelser", skickar in bild snart... Faktiskt det huset jag är mest stolt över, tre våningar tror jag det är... Men iaf, bild snart... Edit: Kom på att jag har skrotat huset, får väll bygga nåt kul och posta här! Redigerad 24 maj, 2005 av xstreem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Bygger lite då och då, byggde ett litet hus igår, sen kan jag fota en av mina "skapelser", skickar in bild snart... Faktiskt det huset jag är mest stolt över, tre våningar tror jag det är... Men iaf, bild snart... Bra ide där ni kan skicka in bilder på eget byggt matrial Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag håller på med massor av lego Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Älskade lego ända in i lågstadiet L3G0 4 L1F3 har runkmycket på vinden, kommer säkert bli värdefullt i framtiden Redigerad 24 maj, 2005 av berit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Lirar Lego racer som fan de äger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag höll på med Lego för typ ett år sedan.La ass mycket pengar speciellt på star wars collectionen.Den gamla collectionen var fetast.Hade en jävligt stor stad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Här kommer en duel mellan Darth Vader och Luke Skywalker, en sån vit vaktsnubbe, en annan vakt i grå kläder och kejsaren står och hejar... Kanske ingen jättebra, men skit i det, Lego som Lego! Kommer kanske med mer sen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Här kommer en duel mellan Darth Vader och Luke Skywalker, en sån vit vaktsnubbe, en annan vakt i grå kläder och kejsaren står och hejar... Kanske ingen jättebra, men skit i det, Lego som Lego! Kommer kanske med mer sen! Det kommer en sak fråg min samling senare Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Kom på en idé jag ska göra, en liten Legoserie! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 La ner det för 8-9 år sen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Altså grabbar, ursäkta om jag låser denna, visst kan man bygga lego i högre åldrar också, men tycker inte att en tråd om lego (eller vilka barnleksaker som hellst) passar så bra i ett forum skapat om ett spel som har 18års gräns Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts