Geek Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 "Det är ingen fara. Ditt barns datoranvändande är helt normalt." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Riskzonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Är det bara jag som fått: "Ditt barn är i riskzonen, kärringjävel." Vad fan sysslar dom med nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Riskzonen, som Ebeeto sa: FÖR VAD FAN DÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Oj ja tror ja skrattar så ja dör, vet ens de som skrev detta vad Ventrilo och MSN Messenger är? enligt dom är det typ "Hyper über elit hacker program" MAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det är ingen fara. Ditt barns datoranvändande är helt normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det är ingen fara. Ditt barns datoranvändande är helt normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det är ingen fara. Ditt barns datoranvändande är helt normalt. Inge fel på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det är ingen fara. Ditt barns datoranvändande är helt normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Aftonbladet vet inget, de vill få barns hobby att försvinna då föräldrar går på denna blaska. Det finns inget som säger när man är i riskzon eller inte utan det är upp till föräldrarna att bedöma detta. Detta göra aftoblandet för att få publicitet och inget annat. Många barn har sin dator som en fritid och är med den istället för med kompisar och super, man ska se datorn som en vän. Jag har sedan mycket liten använt datorn som både tröst och kompis, den har givigt mig skratt och glädje och nästan inga bekygger då jag lätt kan göra något annat med den. Aftonbladet vill att alla Ungdomar är ute och super och härjar, jag hoppas att några kommer ta tag i problemet med att ungdomar super och gör något åt saken, är redigt trött på massa fjortisar i fjorton års åldern som leker så jävla STORA och springer runt där och muppar sig, man skäms ju för fan över dem! Redigerad 25 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Riskzonen my ass... Jag är så långt inne i riskzonen att en fet skyddsutrustning och trehundra liter vodka inte skulle hjälpa er. Jag är datorberoende och det skäms jag inte över.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 JAg är helt normal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Riskzonen my ass... Jag är så långt inne i riskzonen att en fet skyddsutrustning och trehundra liter vodka inte skulle hjälpa er. Jag är datorberoende och det skäms jag inte över.... WOerd. samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts