Jump to content

Datormissbrukare

kariya
 Share

Recommended Posts

Oj ja tror ja skrattar så ja dör, vet ens de som skrev detta vad Ventrilo och MSN Messenger är? enligt dom är det typ "Hyper über elit hacker program"

... eller så var allt sarkastiskt från Ebeetos sida?

Redigerad av Ronin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

- Barnet gör konstiga saker på datorn, som att ändra bakgrund på skrivbordet eller att spela musik på datorn

- Barnet lägger pengar på datorn, genom att tex. köpa nya grafikkort eller liknande

Är det onormalt att byta bakgrund eller att köpa till ett nytt grafikkort om dit är lite dåligt.Aftonbladet är inte sådana data proffs.:shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Vill ditt barn vara uppkopplat allt längre stunder" låter ju som om det skulle fara en fet MAtrix värld där man får feta kontakter i nacken  :shifty:

HAHAHAHA ^_^ , skrattade som fan :( , lät typ som att ungarna får orgasm av att få sladdar i nacken.

Aja, jag är i riskz0n

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det onormalt att byta bakgrund eller att köpa till ett nytt grafikkort om dit är lite dåligt.

Klart som fan att det är onormalt att byta skrivbordsunderlägg, tänk vilka följder det får, ungen bytar och bytar och bytar och bytar, hur fan ska ungen hinna göra nåt annat än att byta skrivbordsunderlägg...! Ungen blir fan helt psykstörd av att byta skrivbordsunderlägg.

Och på tal om grafikkortsnacket, det är samma sak, byta, byta, byta och åter byta, dom blir ju rubbade av allt bytande och köpandet och hackandet i MSN och Ventrilo!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ingen fara. Ditt barns datoranvändande är helt normalt.

Tycker ändå att jag sitter vid datorn mycket.

Har ju blivit mera den här veckan då jag har stukad fot >_< (HATA)

så det har ju inte blivit av att spela fotboll med polarna, som jag annars gör

nästan varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor