Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Oj ja tror ja skrattar så ja dör, vet ens de som skrev detta vad Ventrilo och MSN Messenger är? enligt dom är det typ "Hyper über elit hacker program" ... eller så var allt sarkastiskt från Ebeetos sida? Redigerad 24 maj, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 - Barnet gör konstiga saker på datorn, som att ändra bakgrund på skrivbordet eller att spela musik på datorn - Barnet lägger pengar på datorn, genom att tex. köpa nya grafikkort eller liknande Är det onormalt att byta bakgrund eller att köpa till ett nytt grafikkort om dit är lite dåligt.Aftonbladet är inte sådana data proffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det är ingen fara. Ditt barns datoranvändande är helt normalt. Hejrå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Gjorde om det mer noggrant, och jag fick normalt, även fast jag sitter vid datorn 24/7 i princip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Tror faktiskt ebeeto skämta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 "Vill ditt barn vara uppkopplat allt längre stunder" låter ju som om det skulle fara en fet MAtrix värld där man får feta kontakter i nacken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) "Vill ditt barn vara uppkopplat allt längre stunder" låter ju som om det skulle fara en fet MAtrix värld där man får feta kontakter i nacken HAHAHAHA , skrattade som fan , lät typ som att ungarna får orgasm av att få sladdar i nacken. Aja, jag är i riskz0n Redigerad 24 maj, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Slarvade igenom testet lite snabbt förut o fick normalt, gjorde om det nogrant den här gången och bad även min farsa göra testet då fick jag "Ditt barn är i riskzonen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Normalt såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 FIck åxå din unge är i r iskzonen. men det där är väll ett test för modemare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 FIck åxå din unge är i r iskzonen. men det där är väll ett test för modemare? Och menar du med det? tror inte att uppkopplings typ spelar någon roll i ettt sådant test? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Normal kan man säga om man tänker på frågorna rejält... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Barnet är i riskzonen. Försök att skära ner på hans eller hennes datoranvändande. WTF?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Jag är inte så extrem precis, men sitter ändå flera timmar per dag. Enligt testet var jag normal iaf. Redigerad 24 maj, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Sådär jag bytte bakgrund precis och nu är jag datormissbrukare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Sådär jag bytte bakgrund precis och nu är jag datormissbrukare! Och du vet vat det betryder... fram det kors och bibel du ska korsfästas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Är det onormalt att byta bakgrund eller att köpa till ett nytt grafikkort om dit är lite dåligt. Klart som fan att det är onormalt att byta skrivbordsunderlägg, tänk vilka följder det får, ungen bytar och bytar och bytar och bytar, hur fan ska ungen hinna göra nåt annat än att byta skrivbordsunderlägg...! Ungen blir fan helt psykstörd av att byta skrivbordsunderlägg. Och på tal om grafikkortsnacket, det är samma sak, byta, byta, byta och åter byta, dom blir ju rubbade av allt bytande och köpandet och hackandet i MSN och Ventrilo!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 RiZKZoOnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 . Det är ingen fara. Ditt barns datoranvändande är helt normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det är ingen fara. Ditt barns datoranvändande är helt normalt. Tycker ändå att jag sitter vid datorn mycket. Har ju blivit mera den här veckan då jag har stukad fot (HATA) så det har ju inte blivit av att spela fotboll med polarna, som jag annars gör nästan varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts