kariya Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Angående de som har stått i Aftonbladet de två senaste dagarna undrar jag om några här på Gtasajten är datormissbrukare? Själv ligger jag i Riskzon enligt ett test man kunde testa sig igenom i dagens Aftonblad Här är testet: Aftonbladets test! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Angående de som har stått i Aftonbladet de två senaste dagarna undrar jag om några här på Gtasajten är datormissbrukare? Själv ligger jag i Riskzon enligt ett test man kunde testa sig igenom i dagens Aftonblad Här är testet: Aftonbladets test! Jag sitter oftast ganska mycket vid datorn, men jag kan slita mig. Jag brukar inte spela spel, jag chattar mest och.. spelar spel? Jag brukar flasha lite och fixa med trollerisidan etc Men det blir ju några timmar.. För många.. Ska göra testet nu... Hoppsan! "Barnet är i riskzonen. Försök att skära ner på hans eller hennes datoranvändande." Redigerad 24 maj, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Normal här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 RiZzkz0nEn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag är nog vad man kan kalla en datormissbrukare. Äta, sova och sitta vid datorn är i princip det enda jag gör när jag är hemma och det märks även på mina betyg som har försämrats kraftigt det senaste året. Fler artiklar om datorberoende: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,649136,00.html http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,649144,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag skulle aldrig kunna göra så som Peter gjorde Det var lite överdrivet av Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ja klarar mig "Det är ingen fara. Ditt datoranvändande är helt normalt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag är i riskzonen. Riskzonen för vad? Att börja använda datorn som en drog? CP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Jag skulle aldrig kunna göra så som Peter gjorde Det var lite överdrivet av Peter LITE! Rätt mycket skulle ja vilja säga Edit:Det är ingen fara. Ditt datoranvändande är helt normalt Redigerad 24 maj, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det är ingen fara. Ditt barns datoranvändande är helt normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Testade två gånger... ena slarvigt, fick riskzon. Andra mer nogrant, fick normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 http://hacked.free-bsd.org/upload/images/Kopia_av_test.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Man kan inte lita på sånt so det här.Det är ens förälder som bästämmer vad som är bra för en. b)Tycker jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Riskzon. Spillerill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det är ingen fara. Ditt barns datoranvändande är helt normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Tecken på att ditt barn blir ett överviktigt, asocialt ADHD-diagnostiserat monster: - Barnet sitter framför datorn - Barnet gör konstiga saker på datorn, som att ändra bakgrund på skrivbordet eller att spela musik på datorn - Barnet hackar sig in i andra datorer med avancerade program som Ventrilo och MSN Messenger - Barnet lägger pengar på datorn, genom att tex. köpa nya grafikkort eller liknande Dessutom är ditt barn i riskzonen att bli kriminell då spel, program och musik är lättilgängligt att ladda hem gratis från internet. Det är olagligt att ladda hem saker från internet med de nya programmen som Napster och Kazaa. Barnet kan hamna i fängelse eller börja använda droger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 - Barnet gör konstiga saker på datorn, som att ändra bakgrund på skrivbordet eller att spela musik på datorn HAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) - Barnet hackar sig in i andra datorer med avancerade program som Ventrilo och MSN Messenger HAHHAHAHAAHHAAHAAHA!!!!ADVANCERADE PROGRAM!?!??!?! MSN är fan ett chattprogram och Ventrilo är ett program man pratar med varandra inte hackar! Var fick du tag på den informationen? Redigerad 24 maj, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 - Barnet hackar sig in i andra datorer med avancerade program som Ventrilo och MSN Messenger Oj ja tror ja skrattar så ja dör, vet ens de som skrev detta vad Ventrilo och MSN Messenger är? enligt dom är det typ "Hyper über elit hacker program" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Tecken på att ditt barn blir ett överviktigt, asocialt ADHD-diagnostiserat monster: - Barnet sitter framför datorn - Barnet gör konstiga saker på datorn, som att ändra bakgrund på skrivbordet eller att spela musik på datorn - Barnet hackar sig in i andra datorer med avancerade program som Ventrilo och MSN Messenger - Barnet lägger pengar på datorn, genom att tex. köpa nya grafikkort eller liknande Dessutom är ditt barn i riskzonen att bli kriminell då spel, program och musik är lättilgängligt att ladda hem gratis från internet. Det är olagligt att ladda hem saker från internet med de nya programmen som Napster och Kazaa. Barnet kan hamna i fängelse eller börja använda droger. Hmm, vem sitter inte framför datorn eller lyssnar på musik? Varför ska man börja med droger om man laddar ner musik?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts