Ceone Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag behöver hjälp med photoshop 7.0 jag ska göra en rörlig .gif bild. Som ni ser nere till vänster så är framsen där. Hur får jag en ny blank frame? Jag kan bara få samma som den föregående och om jag ändrar den så ändras alla. HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Imageready fungerar inte så att man ritar på varje frame, utan du får rita på ett nytt lager och välja vilka lager som ska vara syndliga beroende på vilken frame som spelas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Precis som KalleR sa. Hade också problem med det, men senare såg jag att en inställning var på som gjorde så man alltid såg varje frame samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts