Vice. Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Satt precis och bläddra lite i GASA-häftet! 1) Där både står det och finns en bild på ett varuhus som ska finnas! Det är tom. namngivet i häftet! Har funderat på det där innan men aldrig sett det!? Finns det NÅN som har sett ett stort varuhus nånstans!? Typ sånt som fanns i GTAVC!? 2) I LV finns en Mc-affär där jag hört att man ska kunna göra nåt uppdrag!? -Stämmer det och isåfall när ska man vara där, det har aldrig funnits nån röd markering när jag varigt där!? Ha d gytt alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag har sett ett stort varuhus i Market i Los Santos. Själva varuhuset kan man gå in i men inga affärer kan man gå in i där. Känner inte till någon MC-affär i LV. Det måste isf vara Motorcykelskolan men det är ingen affär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det är ett rätt stort hus i nordöstra Las Venturas, med diverse klädaffärer o sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Finns ju ett stort (tror det är vitt) hus i San Fierro där det finns en parkering med några kundvagnar. Vad är det för hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Finns ju ett stort (tror det är vitt) hus i San Fierro där det finns en parkering med några kundvagnar. Vad är det för hus? Supa Save?. Det är också ett varuhus, eller det borde det vara eftersom det står kundvagnar utanför. Supa Save finns med i GTA III också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nej nej, den jag talar om har bla. rulltrappor och själva varuhuset heter Verona!(?) Se sidan 13 i GTASA-manualen! Jag menar, det borde finnas ett varuhus!? Affärerna behöver man inte kunna gå in i men tänka att skjuta o härja där inne! Ingen som vet det här med mc-affären i LV!? Ganska nära gayområdet tror jag!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nej nej, den jag talar om har bla. rulltrappor och själva varuhuset heter Verona!(?) Se sidan 13 i GTASA-manualen! Jag menar, det borde finnas ett varuhus!? Affärerna behöver man inte kunna gå in i men tänka att skjuta o härja där inne! Ingen som vet det här med mc-affären i LV!? Ganska nära gayområdet tror jag!? Kollade på sidan 13 i manualen, och det var det köpcentret jag menade det ligger i Market (LS) och det heter Verona. Sen det här med MC-affär, jag tror du menar San Fierro för det hr snackats om ett gayområde i San Fierro och det måste vara det du menar. Men jag har aldrig lagt märke till någon MC-affär där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 I S.F finns det en slags MC-affär, den går inte gå in i men det står en motorcykel utanför (det finns ingen röd ring som visar att man kan göra uppdrag på den, man bara hoppar på den). Den affären finns nära Gay-baren och typ det område Arch Weels Angels eller vad det heter ligger, mellan typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jo nu kom jag på det. Den här MC-affären kanske är Hippy Shopper i Kings. Det är ingen MC-affär men utanför står deten Freeway och på den kan man starta ett uppdrag som heter Courier. Det är kanske det du menare mr. vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ah, SF är det!? Korkat av mig! Jag som blandar ihop städerna. Har inte spelat på länge! Så det är inga speciella tider man kan göra uppdraget!? Bara ta mc:n!? Ska prova det. Tack så mycket för hjälpen grabbs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jo nu kom jag på det. Den här MC-affären kanske är Hippy Shopper i Kings. Det är ingen MC-affär men utanför står deten Freeway och på den kan man starta ett uppdrag som heter Courier. Det är kanske det du menare mr. vice24 JA!!! Så hette den! Yes! Är det bara att sticka dit? Ingen speciell tid?! Tycker att jag har stått där länge jag! Sorry för dubbelpost... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Yes! Är det bara att sticka dit? Ingen speciell tid?! Tycker att jag har stått där länge jag! Om du känner att du är lite ute och cyklar, så finns det en karta här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Tackar tackar så mycket GTApimpfoolife & Azore! Det var den jag letade efter... Och den ska finnas där hela tiden då!? För tex cykel.loppet är bara på lördagar! Ps Azore: Byt! Redigerad 24 maj, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Och den ska finnas där hela tiden då!? Finns där hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts