KalleR Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Iofs, jag har hår på tårna också, slå det! Hår på tårna är inte så ovanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Rakar bort allt hår jag inte trivs med, om jag inte gjort de hade jag faktiskt haft ganska mkt hår.. usch..tjejer ska ju bara ha hår på hövvet ju! eller, iaf enligt ideal prytlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Tjejer ska ju bara ha hår på hövvet ju! eller, iaf enligt ideal prytlar. Okej, när det gäller tjejer har du svaret, men när det gäller killar; skall de ha håriga kroppar eller vara ett stycke "Conan förgöraren"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Rakar bort allt hår jag inte trivs med, om jag inte gjort de hade jag faktiskt haft ganska mkt hår.. Håller med dig stämmer väldigt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Iofs, jag har hår på tårna också, slå det! Vem har inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hmm ska se... Kukhår har jag så det räcker Rätt små hårstrån på bröstet som fortsätter ner till naveln(där jag också har hår) Mycket Hår på huvet Armhålan har jag mycket hår!!! På armarna har jag rätt mycket alltså det syns men det är inte extremt Därmed på benen har jag extremt, har riktigt mycket hår där!!! Det växer lite hår på foten och har riktigt mycket på benen. Växer enda upp till låren på mig (fast på låren har jag inte lika mycket hår som jag har på benen hehe börjar bli Chewbacca Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Iofs, jag har hår på tårna också, slå det! Jag har hår på naglarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag har hår på naglarna! ... och jag ollonet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 ... och jag ollonet Och jag på.... eller , nä skitsamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Okej, när det gäller tjejer har du svaret, men när det gäller killar; skall de ha håriga kroppar eller vara ett stycke "Conan förgöraren"? Tack, Tomten, tack... Har väldigt mörkt hår så det typ syns mycket. På armarna. Men jag tog normalt, för jag har upptäckt den magiska rakhyveln!!! Redigerad 24 maj, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Normalt. Dock ganska håriga ben och armar...men inte särskilt mycket på övriga kroppsdelar, tex själva kroppen eller i ansiktet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Lite hår på bröstet så normalt tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Och jag på.... eller , nä skitsamma! Hahahaha... den var klurig du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Juste glömde säga att har också hår på tårna och musha och lite skägg vid sidan fast det syns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Juste glömde säga att har också hår på tårna och musha och lite skägg vid sidan fast det syns inte Moppe-Mustasch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vote: Normalt. Har hår på armar, ben, armhålorna, kuk-zonen, magen, lite på bröstet, på huvudet, tårna samt lite i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Normalt. nu har jag xtremt mkt hår på skallen, där ska det mesta bort i helgen =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jäkla bög-topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vote; Normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 VOTE : normalt men jag är nog ganska tidig jag också Hade hår under armarna när jag började 4an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts