Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Denna topic gjorde jag endast för att se hur håriga ni är här på GTA-Sajten. (Gäller även tjejerna) För dem som inte vet ---> kroppshår = Hår på kroppen, alltså bröstet, benen osv. Whoa! Jag vet att det som mest kommer att bli fjun eller normalt... men jag börjar... och lägger min röst på "mycket" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Intresant fråga.... Vote: Normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vote: Normalt, har ju ljust hår så det syns inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Haha, okay... mer votes! Come on nu, ni behöver inte skämmas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag har egentligen Normalt, men eftersom jag har mörkt hår så syns det så alla tror att jag har mycket VOTT: MKT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag har egentligen Normalt, men eftersom jag har mörkt hår så syns det så alla tror att jag har mycket VOTT: MKT Hehe Okay. Jag har egentligen extremt mycket... men med tanke på vad extremt mycket innebär så passar det bättre på mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Mina ben är rätt normalhåriga medans jag har lite fjun i ansiktet och bröstet. Och normal med hår runt kuken så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Har lika mycket hår på benen som en gorilla har. Har normalt med hår på pungen. På huvet har jag ganska mycket med hår. På resten av kroppen så finns det bara fjun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Tycker jag har normalt med hår på de flesta ställen på kroppen, benen är väl de som är hårigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Lite hår på ansiktet, lagom på armarna, massor på benen och knappt något runt de privata delarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Normalt måste jag väl säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vote: Extremt Mycket.. Vi säger att morsan har klippt mig, sen dan efter så har håret blivigt jättelångt igen Och det är inte bara på huvudet som jag har kraftig hårväxt Hm.. Jag är rätt tidig... Jag går i en klass över den jag egentligen ska gå i (går i sjuan, ska egentligen gå i sexan) Jag har mycket mer än övriga, i ansiktet, på armar och ben och lite andra ställen.. Iofs, jag har hår på tårna också, slå det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vote: Extremt Mycket.. Vi säger att morsan har klippt mig, sen dan efter så har håret blivigt jättelångt igen Och det är inte bara på huvudet som jag har kraftig hårväxt Hm.. Jag är rätt tidig... Jag går i en klass över den jag egentligen ska gå i (går i sjuan, ska egentligen gå i sexan) Jag har mycket mer än övriga, i ansiktet, på armar och ben och lite andra ställen.. Iofs, jag har hår på tårna också, slå det! Du kommer att bli hårig som *** vid artonårsåldern. Du ska bara se min kropp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Raggarsträng - Ja Musch - Ja Skägg - Nej Armhålshår -Ja Kukhår - Ja Huvudhår - Ja På bröstet - Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vote:Är helt normal även vid mín pung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag tog "extremt mycket" Armhår, benhår, raggarsträng, moppe-mustasch, kukhår, och till sist rumphår - mina vänner klagar över mina konkelbär. Det är kalsongludd! Som sig bör, med andra ord, fast i stor skala. Jag är en stolt, vandrande hårtuss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Typ...normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Raggarsträng - Ja Musch - Ja Skägg - Nej Armhålshår -Ja Kukhår - Ja Huvudhår - Ja På bröstet - Nej Musch? Du vet, fjun räknas inte. Mustasch - Ja Skägg - Ja(men det är inte så här ultralångt, mer tupac-stil som på omslaget till skivan Tupac - L I V E). Armhålan - Ja Kukhår - För länge sedan, och det fortsätter växa. Rakar mig inte där. Huvudet - Nej Bröstet - Ja(men ingen Sean Connery) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Normalt skulle jag tro, har blont hår så de syns inte så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vote: normalt (för va 15 så inte massa skägg o så) på de flesta ställena iaf, har inte så mycket hår på armarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts