SpokPlumpen Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 En meter... Nej inte riktigt. Möjligen om mitt knä sprängs men nej... Jag kanske kladdar lite med såret om det blir nåt. Sånt är skoj. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Brukar gråta när andra ramlar! Just leave the crying part to me... Redigerad 24 maj, 2005 av Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Brukar gråta när andra ramlar! Just leave the crying part to me... Ahahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nej, men jag brukar svära en hel del. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Tihi, nej! Appropå fall; jag krossade en tre-lagrig ruta idag och var nära på att falla ned från två våningar. Var tvungen att sy en massa i handen. Sårig överallt. Inte kul...riktigt traumatiskt. Jag brukar faktiskt inte göra illa mig särskilt ofta, jag är inte försiktig men råkar helt enkelt aldrig ut för olyckor. Detta var den första som var rikigt farlig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Om jag skulle ramla å bryta benet (har aldrig brytit nåt) så skulle jag nog grina av smärta, men i vanliga fall gråter jag ej av smärta. men klämmer man en finne på näsan eller rycker ett näshår så är det klart det kommer tårar, men det är nog bara en reaktion, det har inget att göra med att jag skulle vara ledsen. sist jag grät var det fyllegråt.. jag trodde att jag hade sett mig själv i framtiden när jag såg en motorcyklist som varvade motorn när jag gjorde "hell-hand/rock-hand" till honom på morgonen efter kände jag mig lite dum.. menmen på fyllan slår sinnena runt *snyft* :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 .öööh.. vote: nej brukar inte ramla från 1m höjder inte gråta heller för den delen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Dummaste tråden jag nånsin har sett ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Hoho, läste fel. Vote nej. Redigerad 8 juli, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hahahahahahahahahahahahahaha osv Voté : nej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vote: Nej. Jag har inte ändrat mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Oj oj vilken intresant fråga... Vote: nej jag är hård som sten OCH jag ramlar aldrig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Nej.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 När jag skatar och typ gör nån tabbe och ramlar då garvar man ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Dummaste tråden jag nånsin har sett ! Varför drog du då upp den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Oj oj vilken intresant fråga... Vote: nej jag är hård som sten OCH jag ramlar aldrig Nej just det. Du är en sten. Du kan inte ramla. Bara om 10 pers välter dig. Men då ramlar du inte. Hmpff! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vote:Nej Vad e egentligen meningen med den här tråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Nej, jag bölar inte om jag snublar och ramlar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts