Jump to content

Brukar ni gråta när ni ramlar?

guardian
 Share

Gråter ni om ni ramlar från 1 m höjd?  

100 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 58
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Tihi, nej!

Appropå fall; jag krossade en tre-lagrig ruta idag och var nära på att falla ned från två våningar. Var tvungen att sy en massa i handen. Sårig överallt. Inte kul...riktigt traumatiskt.

Jag brukar faktiskt inte göra illa mig särskilt ofta, jag är inte försiktig men råkar helt enkelt aldrig ut för olyckor. Detta var den första som var rikigt farlig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag skulle ramla å bryta benet (har aldrig brytit nåt) så skulle jag nog grina av smärta, men i vanliga fall gråter jag ej av smärta. men klämmer man en finne på näsan eller rycker ett näshår så är det klart det kommer tårar, men det är nog bara en reaktion, det har inget att göra med att jag skulle vara ledsen.

sist jag grät var det fyllegråt.. jag trodde att jag hade sett mig själv i framtiden när jag såg en motorcyklist som varvade motorn när jag gjorde "hell-hand/rock-hand" till honom ;) på morgonen efter kände jag mig lite dum.. menmen på fyllan slår sinnena runt *snyft* :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...