Azore Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Varför gråta pga smärta? Vote: nej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 När man är äldre än 7 år så gråter man inte på grund av fysisk smärta något mer. ... Shit, det lät gothigt. Äh, visst kan man bli tårögd om man slår sig, men gråter gör man ju bara när man är ledsen. Inte när man bara slagit sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nej. Känns väl knappt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vote: Nej. Skrattar och säger: Jävlar Ramlade från gungan när jag var halvvägs i en bakåtvolt. Tappade andan. Grät inte. Haha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nej... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Jag grät inte när jag fick ett hål i skallen och åkte in till sjukhus, så varför skulle jag grina för skrapade grejer? Dock så ser jag inte ner på folk som gråter. De vågar visa sina känslor. Som vissa som vill gråta, men inte gör det, för de tror de ska bli kallade mesar. De ÄR mesar om de inte vågar visa sina känslor för de tror att de ska bli retade. Därför anser jag att de som vågar gråta är bland de modigaste. Redigerad 24 maj, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Om det skulle göra riktigt jävla ont skulle jag nog gråta... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vote: Nej, jag grät inte när jag bröt benet och det är den värsta smärta jag haft Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Skulle nog mer bli sur om det var en mindre sak, fast om man gör illa sig rejält vet jag inte.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vote: nej gråter aldrig av fysisk smärta + att jag är inte så klumpig så jag slår mig sällen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nopp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Bölar inte för att man ramlar, och ramlar man o slår sig så e man så chockad så att man inte kan gråta eller så..inte precis reagérar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nödvändig topic. men ändå kul... Beror på om jag landar på en spik matta eller i madrasser. ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nej men jag gråter alltid till filmer som får en att gråta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nej men jag gråter alltid till filmer som får en att gråta. NÄHÄ??? fan va konstigt... trodde man bajsa om man kollar på en film som får en o gråta... klart som fan man gråter om de e en film som får en o gråta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Som andra har sagt så beror det på hur mycket man slår sig, så jag tog "ibland". Jag gråter när jag ser vissa filmer och när jag hör viss musik. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Om någon släpper ner mig med huvudet först med armarna bakbundna så kanske Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ni tror säker jag var 100% seriös när jag gjorde den här tråden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vote:nej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts