Absurd Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Jag skulle vilja ha lite tips om uppdraget "DEATHROW" för jag har försökt ett antal gånger men misslyckats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Otroligt svårt uppdrag, jag gjorde såhär: Eftersom jag köpt Hyman Condo så tog jag helikoptern och flög till Malibu Club och snackade med KP. Sedan tokflög jag till soptippen, landade bredvid byggnaden Lance är fångad i och tog upp min Uzi och skjöt alla som sprang emot mig plus killen där uppe. Sedan dödade jag vakterna utanför byggnaden och han som är där inne, snackade med Lance och sprang till sopnilen. Sedan körde jag helt lugnt till sjukhuset! Mission passed! No cash... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 31 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 jag har också klarat det nu. nu är jag fats på shakedown eller vad det heter. vad skall man göra? 1. skjuta alla gäng medlämmar. 2. skjuta alla fönster.(vad jag nu har fått det i från vet jag inte.) 3.göra något annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 jag har också klarat det nu. nu är jag fats på shakedown eller vad det heter. vad skall man göra? 1. skjuta alla gäng medlämmar. 2. skjuta alla fönster.(vad jag nu har fått det i från vet jag inte.) 3.göra något annat... för fan... det finns hur många trådar som hellst om shakedown... leta lite eller använd sök knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 jag har också klarat det nu. nu är jag fats på shakedown eller vad det heter. vad skall man göra? 1. skjuta alla gäng medlämmar. 2. skjuta alla fönster.(vad jag nu har fått det i från vet jag inte.) 3.göra något annat... punkt 2 fvar rätt, du ska skjuta sönder alla skyltfönster som är utmarkerade på kartan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Här kunde inte jag så jag fuskade till mig en pansarvagn enda gången jag har fuskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 asså fusk gör ju spelet tråkigare.. först när man köper spelet så Njuter man av det sen när man klarat av det som jag inte gjort än.. då kan man fuska gärne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 jag tänkte utnyttja denna topicen.... det är ditt val att svara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts