Cortez Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Idag har jag och en polare blivit faddrar till en ekorrunge. vi åkte moppe och då kom en blå skåpbil och körde ihjäl mamman, och två av ungarna (tre stycken) sprang iväg, medan en stannade kvar och skakade, så den sprang till oss och satt på styret till moppen när vi åkte den är total tam, när vi skulle släppa fri den hoppade den från grenen till oss, den får stanna PUSS PÅ DIG KORRE EDIT: foto kommer om nån är intresserad Haha, gulligt. Ja, ekorrar är fina... Fixa foto. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) LOL!! coola katter, nästan lika slöa som min fettokatt Findus, som kurrar bara av att vara i min närvaro Redigerad 28 maj, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Haha aegd .. min hund skulle mosa din katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Min morsa hade också en ekorre när hon var liten. hände nånting i samma stil . hon sa att dom bits ganska* hårt. *= j*vligt *=ä. Inte blivit biten än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) Hos min kompis (som jag skriver ifrån nu) hade grannens katt tagit sig in i deras lägenhet när de var borta och käkat upp deras hamster de fick katten på bar gärning och den ska avlivas nu :'( :'( (eller imorrn för att va exakt) Redigerad 28 maj, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Hos min kompis (som jag skriver ifrån nu) hade grannens katt tagit sig in i deras lägenhet när de var borta och käkat upp deras hamster de fick katten på bar gärning och den ska avlivas nu :'( :'( (eller imorrn för att va exakt) .avlivas? på grund av det? pyttsan i pannan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 (redigerad) .avlivas? på grund av det? pyttsan i pannan Håller med, det är sjukt, katten kan väl inte rå för att en.... *HARKEL* saftig hamster bara väntar på att bli uppäten Redigerad 28 maj, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts