Drewek Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Min katt. Hahahahaha fyfan vad ägande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Eh, tror ni inte på mig? Ska jag visa min hund också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Har två katter! En vit långhårig luddande katt och en vanlig svartbondkatt som rivs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Eh, tror ni inte på mig? Ska jag visa min hund också eller? Ja, visa hunden också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Ja, visa hunden också Okelidokeli. Han kom precis hem ifrån en natt på stan. edit glömde bild HEHE *voff voff* Redigerad 27 maj, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det sista kan missuppfattas . Själv har man en liten hund... Alice... Fin liten vovsing där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ja o Max ( kung över mitt rum ) http://img235.echo.cx/img235/9357/1832489kx.jpg http://img235.echo.cx/img235/8684/1833494tr.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Har en undulat som är livrädd för människor.. han sitter bara still och när man kommer nära han flyger han iväg.. skulle lika gärna vara utan honom Dock skulle man ju gärna ha en hund.. En stor.. typ schäfer, labrador, siberian huskey (), eller nått liknande By the way.... fin katt Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 By the way.... fin katt Icebear Hehe tack ( Max tackar oxå ) fast han e väldigt våldsam mot folk ibland brukar bita mig utan anledning ( ganska roligt ) o så fanns d en tjej som va granne me mig som ja inte gillade, hon frågade jämt om vi kunde göra nåt ( även om ja sa nej varenda gång ) så en en gång kom hon o börjar typ klappa Max så d första han gör tar tag om hennes arm o biter/river skiten ur den hon kom aldri tillbax o frågade + han har rivit min kusse på ögonlocket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ooa jag hatar spindlar. dom är skabbiga Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Har 0 djur men har haft: 2 katter 1 hund 1hammster 1eremitkräfta 2fåglar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) .. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Storaochlilla.gif Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Hehe tack ( Max tackar oxå ) fast han e väldigt våldsam mot folk ibland brukar bita mig utan anledning ( ganska roligt ) o så fanns d en tjej som va granne me mig som ja inte gillade, hon frågade jämt om vi kunde göra nåt ( även om ja sa nej varenda gång ) så en en gång kom hon o börjar typ klappa Max så d första han gör tar tag om hennes arm o biter/river skiten ur den hon kom aldri tillbax o frågade + han har rivit min kusse på ögonlocket Haha.. våldsam katt En polare har också en våldsam.. den vill inte bli klappad.. Men klappar man den ändå kan den få läskiga ryck och klösa ihjäl en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Har en hund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Har en parakit...kul va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Fin liten vovsing där! Tack... Hon är ascool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 HAHA sött platsar i Top Model Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Idag har jag och en polare blivit faddrar till en ekorrunge. vi åkte moppe och då kom en blå skåpbil och körde ihjäl mamman, och två av ungarna (tre stycken) sprang iväg, medan en stannade kvar och skakade, så den sprang till oss och satt på styret till moppen när vi åkte den är total tam, när vi skulle släppa fri den hoppade den från grenen till oss, den får stanna PUSS PÅ DIG KORRE EDIT: foto kommer om nån är intresserad Redigerad 27 maj, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Min morsa hade också en ekorre när hon var liten. hände nånting i samma stil . hon sa att dom bits ganska* hårt. *= j*vligt *=ä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts