felshoe Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Har en katt, som från början hette Katten. Farsan ville att den skulle heta Hitler, men eftersom det är en tjej så tyckte jag att det skulle vara bättre om den hette Fittler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Har en katt, som från början hette Katten. Farsan ville att den skulle heta Hitler, men eftersom det är en tjej så tyckte jag att det skulle vara bättre om den hette Fittler. Småcool farsa där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 När jag var liten snorunge (1 år) hade vi en katt. Det var årets gangster katt. Den drog ut på kvällarna och spöade skiten ur andra katter. Den hade dessutom full reign över en fåtölj i vårt place. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Småcool farsa där Ja, han är som han är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hund Ska få en Dobermann 4 agusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Två fåglar. Brumme 3-4 år och Blue 1 år tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Har en parakit (en liten papegoja). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Har kvalster på burk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Har en stor fet katt (heter Sotis) som skrämmer iväg alla andra katter. Sen har jag en gammal katt (som heter Pax) som gillar att jaga såna där småhundar. Tillsammans härskar dom på min gata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Sessan (jag vet, hon ser ut som en stor hårboll, men har ingen bättre bild ) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Picture_1315.jpg Fiffi: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/Picture_1238.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/Picture_1416.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Har en katt, som från början hette Katten. Farsan ville att den skulle heta Hitler, men eftersom det är en tjej så tyckte jag att det skulle vara bättre om den hette Fittler. Btw, min katt har total damp. på kvällarna brukar den få ryck och försöka hoppa upp på väggarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag har en hund som är en Border Collie. Den är fin :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 En Sööööt katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Skriv raserna och lägg upp fler bilder riktigt kul topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Har en 5 årig schäfer.. den brukar ha munkorg när vi går ut med den då kanske ni fattar hur den är... det är en tik(tjej) och tjejerna är ju våldsammare än hanarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Har en 5 årig schäfer.. den brukar ha munkorg när vi går ut med den då kanske ni fattar hur den är... det är en tik(tjej) och tjejerna är ju våldsammare än hanarna.. Wow, en mördarhund buss den på nån du inte gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Fick 8 nya fågelspindlar idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ooa jag hatar spindlar. dom är skabbiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Min katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Min katt. Ofta !? Det kan väl inte vara en katt heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts