diarrehampus Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Har en jaktlabrador som drickar ur vattenkranen! Ser kul ut som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Tess ,mitt ursöta marsvin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 2 hundar. sessan och fiffi. sessan e gosigast och snällast, fiffi är busigast och roligast. åsså en undulat. en änkeundulat. hans fru dog när fiffi bet den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Min katt Nicko och Hunden Fannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hadde en liten kisse när jag var två år... rykte den i svansen hela tiden och sånt *Skäms*. Det ledde till att katten rymde, kom tillbaka, rymde, komm tillbaka, rymde, kom tillbaka, rymde, komm tillbaka, rymde, kom tillbaka, rymde, komm tillbaka, rymde, kom tillbaka, rymde, komm tillbaka, rymde, kom tillbaka, rymde, komm tillbaka, rymde, kom tillbaka, rymde, komm tillbaka, och sen plev den på körd och dog. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 1 hund, 1 undulat. Vad jag har haft: 1 hund. 1 till undulat. En hamster. En kanin. Dessutom så har min syrra en katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Har en katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Har en katt. Bra att den inte ser förvånad ut, eller som om den har noll koll på tillvaron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Min kissekatt heter Mimmi! och hon äter människor... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Kissekatt.JPG Redigerad 24 maj, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vill ha hund men är tyvär alergisk :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vill ha hund men är tyvär alergisk :'( Vi kom på att jag är en smula allergisk mot vår katt, men det skiter vi i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Är det bara pälsdjur som gäller? De exotiska djuren är mycket mer intressanta tycker jag...tex reptiler,groddjur ooch arachnider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Min kissekatt heter Mimmi! och hon äter människor... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Kissekatt.JPG Har en liknande morbror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 VI hade en kanin men nu har vi två marsvin Den ena heter Sixten och den andra heter Charlie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Min katt Nicko och Hunden Fannie WOAW vilken bamsekatt. som min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Har en jaktlabrador som drickar ur vattenkranen! Ser kul ut som fan. Lol, farsans kompis hund dricker ur toaletten , för övrigt blev jag väckt av min lillkatt, Fisen, kl 05.45 i morse då han stod och pep vid mitt fönster och igår skrämde jag skiten ur Findus, då jag sköt en fotboll när Findus stod brevid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Kan gräva upp min gamle bulldog från jordgubbslandet och fotta. n ån som vore intresserad av den bilden? //han dog i spetälske och förmögling för 5 år sen. EDIT Redigerad 25 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Har inget husdjur för tillfället men har dock haft ett par fåglar. Senaste var en undelat vid namn Saffi och jag hade honom i kanske 8-9 år men han blev sjuk så jag fick knäcka nacken av honom. Skulle vilja ha en hund nu, antingen en Jack Russel eller en fin Pitbull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 WOAW vilken bamsekatt. som min Jo han är lite överviktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts