Valle-Ball Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Jag har 2 katter och en hund den ena, äldsta och slöaste katten heter Findus, och hata att kela, och den andra katten (som jag älskar att göra kattnappning och gostvång på ) heter Kenta Kattfot (och heter Pipen och Fisen i mellannnamn), Kattfoten är "adopterad" eller rättare sagt vi har fått han. Findus är en bondkatt och Kattfot vet jag ej. Min hund heter Sixten, han är blandras mellan Flat-Couted Retriver och Irländs setter. Han kallas för Killern, Doggen eller Sexiga Sixten. Han brukar ofta bli jagad av grannens katt runt huset, och det ser skitkul ut Redigerad 24 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag har: katt(findus,där med),kanin, vandrande pinnar,orm,padda,ödlor,5 spindlar,skorpion...tror jag fick med allt...hehe Har ca 10 spindlar på ingående också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Haha, nödvändigast ever.. Men när jag ändå är här kan ja skriva. Har en hund som heter Stella hon är en Tik som jag hoppas att alla förstår. Hon är oerhört kelig och är snäll mot alla så länge folk inte ser skumma ut eller bråkar med mig. Klart slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Mitt marsvin Tova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Mina katter, Gandhi, Virgil och Sussie. Virgil var min när han var liten, nu är han mer eller mindre sin egen. Och fästingarnas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Min katt Sushi. han käkar ostbågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vi har 2 hundar och 3 katter Dettaär min egna kise, Flisan som förresten förföljer mig överallt och just nu soverpå min datorskärm . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ida (Katt) och Molle (Hund), men vi avlidade dom när Alexander (Ful alienmänniska) kom till jorden. Funderar på att köpa en kattunge. Men, men. Får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Har två vita möss bara, ena heter vibratorn och den andra heter masage staven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hade två fiskar förut, eller rättare sagt min bror hade det. Den ena hette Urban och den andra kommer jag inte ihåg namnet på. Dom dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Min katt Sushi. han käkar ostbågar Lol, min katt Findus käkar också ostbågar och chips, och hunden äter allt och älska barn.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Har en "hund" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Våran hund, en Tibetansk Spaniel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Min hund a.k.a Ronja the Charmtroll Redigerad 24 maj, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jobbigt med husdjur. Men jag ville ha det när jag var yngre, men orkade inte fixa, som tur var. Djur är mestadels jobbiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Skitsnack, det beror på om du gillar djuret och om det är bra uppfostrat, vilket mitt inte är. Men jag gillar han ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Har en gammal katt som ligger och sover hela dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Våran hund, en Tibetansk Spaniel. Min morsa har en tibetansk spaniel, farsan ska också köpa en. Själv gillar jag inte...så små hundar. Vet inte riktigt vad det beror på. Jag har dock en katt som jag gillar, Spike är namnet...på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Har två hundar Tilly och Molly, Väldigt gosiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Lol, min katt Findus käkar också ostbågar och chips, och hunden äter allt och älska barn.... Det sista kan missuppfattas . Själv har man en liten hund... Alice... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts