Icebear Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Min flickvän i SA som jag råkade döda...... Förlåt, allvarligt så saknar jag AC/DC's förra sångare Bon Scott som kvädes ihjäl :'( :'( alltså att han hade blivit full och skulle lägga sig för att sova, när han somnat så måste han spy, men vaknar inte, spyorna kommer upp i halsen men inte längre, och voílla, stopp i halsen, en ganska vanlig dödsorsak nuförtiden Omg fan d e jue en hemskt sätt att dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Omg fan d e jue en hemskt sätt att dö Iallafall märker man inget om man är stupfull och sover, det är mycket värre att strypas nykter och levande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Gangstarap *RIP* :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Min farfar är väl den jag saknar mest... Dog i somras av att några jävla doktorer klantat sig under en operation som "inte kan vara dödlig" Sen är det väl min gamla katt elsa som sprang bort...nån såg en liknande katt överkörd men vi vet inte säkert... Sen är det väl lite terrariedjur då ´men det är sällan man sörjerr ödlor och spindlar, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag har aldrig träffat mina mormor och morfar. De är döda, men jag saknar dem inte. Visserligen hade det varit kul att träffa dem. Men jag saknar två av mina katter som är döda. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Saknar min pappa, som dog när jag var ettochetthalvt i en bilolycka. Och min lillebror som dog i "för tidig plötsligt spädbarnsdöd" för... fyra år sedan. (Det var typ det som den felinloggade EB2 skrev i mitt namn förut...) Om vi snackar djur så hade jag och min lilla familj en katt förut, han föddes 1993 och dog 2002. Han var jättemysig, han följde mig och Eb2 till dagis och var som... som någon slags vakande ängel. Han var ashäftig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Min hund saknar jag. Har inte sett han på ett år men jag vet att han finns där uppe någonstans och strövar omkring och är jätteglad. De evt man aldrig Min mammas katt var borta i 3 år, den hade tydligen avrit 60 mil hemifrån Saknar min katt Mizan sen hunden Lisa :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 De evt man aldrig Min mammas katt var borta i 3 år, den hade tydligen avrit 60 mil hemifrån Saknar min katt Mizan sen hunden Lisa :'( Grejen är att vi avlivade honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Grejen är att vi avlivade honom. Ohh...ehmm...öhh...jag trodde....han ahde försvunnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts