Jump to content

Någon du saknar...

Elander
 Share

Recommended Posts

Min flickvän i SA som jag råkade :( döda......

Förlåt, allvarligt så saknar jag AC/DC's förra sångare Bon Scott som kvädes ihjäl :'( :'( alltså att han hade blivit full och skulle lägga sig för att sova, när han somnat så måste han spy, men vaknar inte, spyorna kommer upp i halsen men inte längre, och voílla, stopp i halsen, en ganska vanlig dödsorsak nuförtiden

Omg fan d e jue en hemskt sätt att dö :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min farfar är väl den jag saknar mest... Dog i somras av att några jävla doktorer klantat sig under en operation som "inte kan vara dödlig" :wub:

Sen är det väl min gamla katt elsa som sprang bort...nån såg en liknande katt överkörd men vi vet inte säkert...

Sen är det väl lite terrariedjur då ´men det är sällan man sörjerr ödlor och spindlar, eller hur? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saknar min pappa, som dog när jag var ettochetthalvt i en bilolycka. Och min lillebror som dog i "för tidig plötsligt spädbarnsdöd" för... fyra år sedan.

(Det var typ det som den felinloggade EB2 skrev i mitt namn förut...)

Om vi snackar djur så hade jag och min lilla familj en katt förut, han föddes 1993 och dog 2002. Han var jättemysig, han följde mig och Eb2 till dagis och var som... som någon slags vakande ängel. Han var ashäftig!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min hund saknar jag. Har inte sett han på ett år men jag vet att han finns där uppe någonstans och strövar omkring och är jätteglad.

De evt man aldrig ^_^

Min mammas katt var borta i 3 år, den hade tydligen avrit 60 mil hemifrån :shifty:

Saknar min katt Mizan sen hunden Lisa :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor