Elander Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Finns det någon som du saknar väldigt mycket som t ex människa eller djur? Själv saknar jag Alma Dahlgren som dog den 26DEC av vågen :'( Och vår katt vi hadde innan,Felicia som dog av någon sjukdom. R.I.P Alma och Felicia :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Saknar våran förra hund.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Här skulle jag kunna lägga in nån, men han lever ju. Jag saknar min gamla hund, hoppas du har det bra vart du än är Quicky. Tur att jag har min andra hund också. =) Notorius BIG musik? Han var ingen bra människa, men rappa kunde han.(dock inte lika bra som tupac) Eazy-E RIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Elvis Presley Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Här skulle jag kunna lägga in nån, men han lever ju. Undra vem det kan vara... Själv så saknar jag ingen, och jag har en tendens att inte sakna personer som dött. Vissa av mina släktingar är döda, och jag sörjer inte... Jag sörjer för att jag inte kan sörja, verkar det logiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Min faster som dog i cancer. Hade hälsat på henne och dagen efter var jag i skolan och började böla lite grann. Jag gick i trean då och dagen efter dog hon. Saknar henne så jävla mycket, fast man tänker inte så mycket på det. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Redigerad 23 maj, 2005 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Min kära mor. edit: Ja, jag kallar min låtsas mamma för mamma. Redigerad 23 maj, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hmm min syrras bästa kompis dog i en bilolycka detta året. Kände hennes bröder väl när jag var liten. Min farmors bror dog för några veckor sen. Min farmors kompis mamma dog också nyligen, hon blev 105 år. Jobbigt det här med döden. Fyra stycken i mitt område har inga pappor, för dom har dött. En i min klass pappa har också dött. Saknar väl inte någon speciellt mycket, men min syrras kompis kände man ju ganska väl och hennes familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Saknar väll, hmm, kan bara komma ihåg att min syrras förra kanin dog för typ 10 år sen... saknar väll inte den så mycket kanske .. kommer sakna min katt en aning när han dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Min hund saknar jag. Har inte sett han på ett år men jag vet att han finns där uppe någonstans och strövar omkring och är jätteglad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Brukar inte sakna folk.. eller djur, om dom är döda. Fast om min hund, Lotta, skulle dö.. så vet jag inte vad jag skulle göra, troligen köpa en Billterrier. Fast min hund står mig väldigt nära. (Fast ligger nere i hallen nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Min pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Cliff ! Cliff 'em all! Kört koben ! Men det är ju en annan historia. Ptja... saknar väl ingen såvärst ! personlig då Men man kan ju undra ver ens farsa är då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Mina hundar.. benson och milou (benson var förövrigt en av sveriges bästa jakhundar ) öh.. mormor, farfar... kommer dock inte ihåg farfar.. va 3-4 år när han dog... men jo.. benson och milou brukar ja ligga o tänka på på kvällarna... vilket får mig o fälla en tår ibland.. kalla mig inte mes haha.. blev tårögd nu när ja skrev de här jaja.. hmm.. ah. slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Ett sytcke felinloggad EB2! Redigerad 24 maj, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Min katt :'( Nej men vet faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Farmor o mormor fan va ja saknar dom :'( Farmor o mormor R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Min morfar. :'( Han dog i tjocktarmscancer, September 2001. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Sakanr min gammla hund :'( Han var en sån hund som Lassie asså samma ras.. R.I.P:Rally Redigerad 24 maj, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Min flickvän i SA som jag råkade döda...... Förlåt, allvarligt så saknar jag AC/DC's förra sångare Bon Scott som kvädes ihjäl :'( :'( alltså att han hade blivit full och skulle lägga sig för att sova, när han somnat så måste han spy, men vaknar inte, spyorna kommer upp i halsen men inte längre, och voílla, stopp i halsen, en ganska vanlig dödsorsak nuförtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts