Jump to content

20 stycken ps2 spel

Corleone
 Share

Recommended Posts

Metal Gear Solid 3: Snake Eater

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty

Metal Gear Solid [PSX]

Ratchet & Clank 2: Going Commando

Ratchet & Clank 3: Up your arsenal

Ratchet & Clank

GTA: San Andreas

Final Fantasy X

GTA: Vice City

Prince of Persia: Sands of time

Har alla :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visserligen har jag många spel (*skryt* över 20 stycken om man lägger ihop mina och min brors *skryt*) men det var inte därför jag skapade tråden.

*skryt* jag har ensam 38 st *skryt* :shifty:

Favoriter:

GTA 3

GTA: Vice City

GTA: San Andreas

Prince och Persia: Sands of time

Prince of Persia: Warrior Within

Ratchet&Clank

Ratchet&Clank: Going Commando

Jak&Daxter

Jak&Daxter II: Renegade

Jak3

Metal Gear Solid

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty

Metal Gear Solid 3: Snake Eater

Splinter Cell

Splinter Cell: Chaos Theory

Killzone

Beyond Good and Evil

Devil May Cry 3

XIII

Transformers

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*skryt* jag har ensam 38 st *skryt* :wub:

Antingen så är du en brattig rikemansunge som får vad du vill, eller så är du lite dum. Du spelar förmodligen inte alla de spelen längre. Många av spelen har du säkert inte kört på ett halvår. Varför inte lulla ner med alla liren till någon spelbutik och byta in några av dem mot nya?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antingen så är du en brattig rikemansunge som får vad du vill, eller så är du lite dum. Du spelar förmodligen inte alla de spelen längre. Många av spelen har du säkert inte kört på ett halvår. Varför inte lulla ner med alla liren till någon spelbutik och byta in några av dem mot nya?

Jag är varken en rikemansunge eller dum. Jag är en hårt sommarjobbande 16 åring som gillar spel. Men du har rätt, många spel spelar jag så gott som aldrig längre och jag har ofta tänkt på att åka och byta in spel. Problemet är bara att närmaste affär som har dom erbjudanden ligger 6 mil från mig. Men när jag börjar gymnasiet i den stan där affären ligger så har jag tänkt börja med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej? Fattar inte ett smack om vad du sa där!

Går att förstå om man anstränger sig lite ;)

Tror det ska stå något i form av " Jag vet inte. Orkar inte bränna pengar på PS2-spel. Däremot är GTA Vice City och State Of Emergency rätt kul. Fast State Of Emergency är typ för segt och enformigt. Ajja, GTA Vice City och typ Gran Turismo"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går att förstå om man anstränger sig lite :wub:

Tror det ska stå något i form av " Jag vet inte. Orkar inte bränna pengar på PS2-spel. Däremot är GTA Vice City och State Of Emergency rätt kul. Fast State Of Emergency är typ för segt och enformigt. Ajja, GTA Vice City och typ Gran Turismo"

Ahh, Tack ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor