vigge Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Metal Gear Solid [PSX] Ratchet & Clank 2: Going Commando Ratchet & Clank 3: Up your arsenal Ratchet & Clank GTA: San Andreas Final Fantasy X GTA: Vice City Prince of Persia: Sands of time Har alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Visserligen har jag många spel (*skryt* över 20 stycken om man lägger ihop mina och min brors *skryt*) men det var inte därför jag skapade tråden. *skryt* jag har ensam 38 st *skryt* Favoriter: GTA 3 GTA: Vice City GTA: San Andreas Prince och Persia: Sands of time Prince of Persia: Warrior Within Ratchet&Clank Ratchet&Clank: Going Commando Jak&Daxter Jak&Daxter II: Renegade Jak3 Metal Gear Solid Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Metal Gear Solid 3: Snake Eater Splinter Cell Splinter Cell: Chaos Theory Killzone Beyond Good and Evil Devil May Cry 3 XIII Transformers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 *skryt* jag har ensam 38 st *skryt* Antingen så är du en brattig rikemansunge som får vad du vill, eller så är du lite dum. Du spelar förmodligen inte alla de spelen längre. Många av spelen har du säkert inte kört på ett halvår. Varför inte lulla ner med alla liren till någon spelbutik och byta in några av dem mot nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Antingen så är du en brattig rikemansunge som får vad du vill, eller så är du lite dum. Du spelar förmodligen inte alla de spelen längre. Många av spelen har du säkert inte kört på ett halvår. Varför inte lulla ner med alla liren till någon spelbutik och byta in några av dem mot nya? Jag är varken en rikemansunge eller dum. Jag är en hårt sommarjobbande 16 åring som gillar spel. Men du har rätt, många spel spelar jag så gott som aldrig längre och jag har ofta tänkt på att åka och byta in spel. Problemet är bara att närmaste affär som har dom erbjudanden ligger 6 mil från mig. Men när jag börjar gymnasiet i den stan där affären ligger så har jag tänkt börja med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Prince of Persia: Warrior Within Det har inte jag spelat :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ja vene. orkar inte bränna pengar på ps2 spel. däremot r gta vice city å state of emergency rätt kul. fast state of är typ för segt å enformigt. ajja. vice å typ grantursimor. Okej? Fattar inte ett smack om vad du sa där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Okej? Fattar inte ett smack om vad du sa där! Går att förstå om man anstränger sig lite Tror det ska stå något i form av " Jag vet inte. Orkar inte bränna pengar på PS2-spel. Däremot är GTA Vice City och State Of Emergency rätt kul. Fast State Of Emergency är typ för segt och enformigt. Ajja, GTA Vice City och typ Gran Turismo" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Går att förstå om man anstränger sig lite Tror det ska stå något i form av " Jag vet inte. Orkar inte bränna pengar på PS2-spel. Däremot är GTA Vice City och State Of Emergency rätt kul. Fast State Of Emergency är typ för segt och enformigt. Ajja, GTA Vice City och typ Gran Turismo" Ahh, Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Min Lista:Gta:SAGta:VCGta 3The Simpsons:Hit & RunGran Turismo 3 A-specGran Turismo Concept 2002 Tokyo-GenevaGran Turismo 4 "Prologue" + Bonus dvdThe GetawayThe SimsOch några Import spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Mgs 3 Mgs 2 Alla Gta Jak 3 Ratchet and clank 2 & 3 Killzone timesplitters 2 Gt 4 & 3 Chaos theory 13 Conflict Desertstorm 2 & 1 Jak and Daxter Devil May Cry (Har alla,Säljer/byter aldrig ett bra spel.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) GTA: Vice City EDIT: Gjorde fel. Ta bort detta inlägg? Redigerad 25 maj, 2005 av SanFierroDude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 MIN spellista(PS2): GTA: Vice City GTA: San Andreas Dark Angel Freedom Fighters Midnight Club Street Racing Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty Hm.. kan ha missat nåt men inget jag kommer på för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts