Corleone Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Som den spelnörd jag är måste jag få be er räkna upp 20 stycken playstation 2 spel som ni, var och en, har som favorit spel. Min lista: Grand Theft Auto 3 har Grand Theft Auto Vice City har Grand Theft Auto San Andreas har Mafia har Metal gear solid 2: Sons of liberty har Metal gear solid 3: Snake eater har Killzone lånat Final Fantasy X delar tillsammans med min bror Max Payne har Max Payne 2: The fall of Max Payne har Hitman 2: Silent Assasination har Hitman: Contracts har Half life lånat Prince of persia min brors Colin mac ray rally 3 har Ratchet and Clank lånat Ratchet and Clank 2: Going commando lånat Ratchet and Clank 3: up your arsenal lånat Splintercell lånat Eye toy play min brors Edit: gjorde som EBEETO Redigerad 24 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Metal gear solid 3 metal gear metal gear solid 2 GTA: san andreas GTA 3 zone of the enders zone of the enders 2 SSX3 Metal slug 3 burnout 3 devil may cry killzone kommer inte på några flera just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 GTA 3 GTA VC GTA SA MGS 2 MGS 3 This is Football 2003 Nightfire (fattar igentligen inte varför, är bara så) MoH Rising Sun Orka inte räkna upp fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Konstigt att du inte var smartare än att låta topicen handla om spel i övrighet. Jag skriver min Xbox lista: Gta Vice City Gta San Andreas (Likadant som på ps3. Varför skulle jag inte gilla det? Prince Of Persia: The Sands Of Time Tony Hawk's Underground 2 Midtown Madness 3 Editerar in fler senare....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Grand Theft Auto 3 Grand Theft Auto Vice City Grand Theft Auto San Andreas Hitman 2: Silent Assassin Need For Speed Underground 2 Gran Turismo 4 Kommer inte på fler just för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hur kommer det sig att ni alla har skrivit att ni inte kommer på fler eller inte orkar skriva upp fler? Ni kanske inte har fler men vågar inte medge det? Jag tror att Corleone delvis skapade den här tråden för att skryta om hur många spel han har. Själv äger jag inget ps2 och det enda ps2-spel jag någonsin testat var Ratchet and Clank så jag får väl säga Ratchet and Clank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ni kanske inte har fler men vågar inte medge det? Man måste väl inte äga ett spel för att ha det som favorit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Om det är ens favoritspel är det ju högst troligt att man äger det... om man nu inte snyltspelar hos polare eller i dataspelsaffärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ja vene. orkar inte bränna pengar på ps2 spel. däremot r gta vice city å state of emergency rätt kul. fast state of är typ för segt å enformigt. ajja. vice å typ grantursimor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Spel jag har (favoriter): GTA (3 - SA) NFSU 2 Prince of Persia: Sand of time Freedom Fighters Hardware Burnout 3 - Takedown Spel jag inte har (favoriter): Kommer inte på nått för tillfället Spel till andra konsoler: Ninja Gaiden (Toppklass) (XBOX) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Om det är ens favoritspel är det ju högst troligt att man äger det... om man nu inte snyltspelar hos polare eller i dataspelsaffärer. Hehe, hade en polare en gång som alltid snyltspelade, han köpte aldrig något spel själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 GTA3 GTA:VC GTA:SA MGS2:Substance NFS:HP2 (inga kommentarer) NFS:UG (1) MC3:DUB Edition Gran Turismo 4 The Urbz:Sims in the city The Sims:Bustin' out Killzone Mafia SSX 3 Dave Mirra Freestyle BMX THPS 4 THUG THUG 2 007:Nightfire 007:Everything or nothing Dog's Life (kom inte på nåt annat ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Mina favoriter: Final Fantasy X-2 Killzone Gta:San Andreas Gta:Vice City Max Payne2:The fall of Max Payne Ico Silent Hill 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Man behöver väl inte äga alla spel på sin topp 20-lista? Det hade varit dyrt... Jag byter och säljer med jämna mellanrum mina spel, förstår ni. Några riktigt bra spel till PS2: GTA3 GTA:VC GTA:SA (har haft) THPS 4 (har haft) THUG (har haft) Soul Calibur II (har) NBA Street vol. 1 (har) NBA Street vol. 2 SNA Street vol. 3 True Crime: SOL (har) Tekken Tag Tournament (har) Tekken 4 Dead or Alive 2 Final Fantasy X (har haft) NFS:U NFS:U2 The Sims (har haft) The Sims: Bustin' Out (har) Jak & Daxter Jak & Daxter 2 (har haft) Ratchet & Clank Ratchet & Clank 2 Singstar Party (he he he) (har) Redigerad 24 maj, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag tror att Corleone delvis skapade den här tråden för att skryta om hur många spel han har. Visserligen har jag många spel (*skryt* över 20 stycken om man lägger ihop mina och min brors *skryt*) men det var inte därför jag skapade tråden. Det har kommit upp en del trådar om favoritspel tidigare men då har man bara fått skriva om ett spel. Jag har alltid en sån ångest och kan inte bestämma mig för vilket spel jag tycker är det bästa. Dessutom så lider playstation 2 spelens generation mot sitt slut, det har varit/är en riktig storsäljare och många miljoner spel hatr blivit sålda. Det är inressant att få veta vilka spel som var/är populärast (vi är på en gta-sajt jag vet men ändå). Om det är ens favoritspel är det ju högst troligt att man äger det... om man nu inte snyltspelar hos polare eller i dataspelsaffärer. Precis, hälften av spelen jag räknade upp äger jag inte men jag har spelat hos/ lånat av kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Tony Hawk's Skateboarding Tony Hawk's Pro Skater 2 Tony Hawk's Pro Skater 3 Tony Hawk's Pro Skater 4 Tony Hawk's Underground Mat Hoffman's Pro BMX 2 Shaun Palmer's Pro Snowboarder Grand Theft Auto: San Andreas Def Jam: Fight For New York Tekken Tekken 2 Tekken 3 Tekken Tag Tournament Soul Calibur 2 Ratchet & Clank Ratchet & Clank 2 Ratchet & Clank 3 Jak & Daxter Jak 3 SSX 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Tony Hawk's Skateboarding Tony Hawk's Pro Skater 2 Tony Hawk's Pro Skater 3 Tony Hawk's Pro Skater 4 Tony Hawk's Underground Mat Hoffman's Pro BMX 2 Shaun Palmer's Pro Snowboarder Grand Theft Auto: San Andreas Def Jam: Fight For New York Tekken Tekken 2 Tekken 3 Tekken Tag Tournament Soul Calibur 2 Ratchet & Clank Ratchet & Clank 2 Ratchet & Clank 3 Jak & Daxter Jak 3 SSX 3 De första Tony Hawk-liren och de äldre Tekken-titlarna släpptes väl ändå aldrig till PS2? (Min lista uppdaterad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag vet men man kan ju spela PS1 spel på PS2 eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Har två ps2 spel, GTA:SA The getaway:BM Sa är iofs jävligt kul, fast det blir säkerligen roligare på dator (bättre spel känsla osv) TG vägrar starta och loopar bara introfilmen, det lilla jag han spela var däremot rätt så kul. Nya gran turismo värkar oxå rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 TG vägrar starta och loopar bara introfilmen, det lilla jag han spela var däremot rätt så kul. Om det inte är något fel på skivan så är det PS2-linsen. Öppna maskinen och dasspappra av linsen ordentligt. Sen funkar allting perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts