Danne Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Så lät det inte när xbox sopade mattan med ps2, då jävlar va den stor och klumpig Playstation 3 är inte änns stor. den är bara lite större än PS2. den är lika lång men den är lite bredare så PS3 är inte stor alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 @Kaboom: Har för mig att PS3'ans mesta kraft sitter i dess Cellprocessor och inte grafikkortet. Grafikkortet "sammarbetar" med processorn, men det är sant att processorn är det starkaste i PS3an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Så lät det inte när xbox sopade mattan med ps2, då jävlar va den stor och klumpig Hm, vet du inte att det går 4 sålda PS2 på varje såld X-box. Och att MS tänkt sälja 100 miljoner xboxar men bara sålde 20 miljoner(det är sant, MS sa det när 360 visades) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Hahaha, aa... Xbox hardcore-fans är så nödiga ibland. Hahahaahha!! "Nödiga"! :lol Edit: Xboxens tre processorer skulle vara bättre tillsammans än ps3ans Redigerad 26 maj, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 http://features.teamxbox.com/xbox/1160/Xbo...-Comparison/p1/ enligt detta skulle xbox360 vara bättre än ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) http://features.teamxbox.com/xbox/1160/Xbo...-Comparison/p1/ enligt detta skulle xbox360 vara bättre än ps3. Jämförelsen är gjord av Microsoft, vad förväntade du dig? Ja, de ljuger. Redigerad 26 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jämförelsen är gjord av Microsoft, vad förväntade du dig? Ja, de ljuger. Men ska vi tro på redovisningar som är av SONY då? Isåfall ska vi inte tro på nån info förräns vi håller konsollen i handen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Men ska vi tro på redovisningar som är av SONY då? Isåfall ska vi inte tro på nån info förräns vi håller konsollen i handen Exakt, jag har inte sagt att vi ska tro på redovisningar ifrån Sony heller. Redigerad 26 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Exakt, jag har inte sagt att vi ska tro på redovisningar ifrån Sony heller. JA! nån vettig människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 http://features.teamxbox.com/xbox/1160/Xbo...-Comparison/p1/ enligt detta skulle xbox360 vara bättre än ps3. Haha, roligt att dom gör reklam för en Sony mp3-spelare. Men jag har läst artiklen på IGN för 3 dagar sen. Får vänta och se på vad som är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Xbox 360 har 1.0TeraFLOPs men PS3 har 1.8TeraFLOPs FLOPS betyder "flyttalsprestanda" så i teorin så är PS3 NÄSTAN dubbelt så snabb som xbox 360. enligt en lista på dom snabbatse datorerna (FLOPS) så kommer PS3 6:a och det är jääävligt bra för dom som ligger högra det är masiva servrar som stora bolag använder men det här är en vanlig spel konsol. *EDIT* här har ni länken på världens snabbaste servrar http://linuxnetworx.com/topsystems/index.php som ni ser så kommer PS3 6:a Redigerad 26 maj, 2005 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Playstation 3 är inte änns stor. den är bara lite större än PS2. den är lika lång men den är lite bredare så PS3 är inte stor alls Vad jag har läst så ska Ps3 vara större en den nuvarande Xbox Det är vad ja läst iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Vad jag har läst så ska Ps3 vara större en den nuvarande Xbox Det är vad ja läst iaf.... Falskt, den är lite större än PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag tycker egentligen inte man skall uttala sig ifall de ljuger eller inte eller vilken som kommer bli bättre än den andra INNAN de faktiskt har släppts. Eftersom man då kan få skämmas ordentligt eftersom det man var så säker på faktiskt inte stämde men man var bara tvungen och säga det för att stämpla sönder de stackars fansen som inte gillade den konsolen man själv gillade's fötter till små askfat. Nej, det är nog säkrast att bara vänta på att de släpps och sedan jämföra dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Tro aldrig på rykten Håller med. man ska aldrig tro på sånt shit om man inte är säker.. det visar sig alltid vara fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vad jag har läst så ska Ps3 vara större en den nuvarande Xbox Det är vad ja läst iaf.... Det är inte sant. som jag se den kommer vara ungefär lika lång och den kommer vara lite bredare än PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Hahaha, aa... Xbox hardcore-fans är så nödiga ibland. Och det är ni ps3 killar med (Nej, bryr mig inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Och det är ni ps3 killar med (Nej, bryr mig inte) Haha, du har väl rätt. Men det är så roligt att reta min xb-hardcore kompis i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts