Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Varför ska det alltid startas ett "konsoll-krig" mellan fansen. Jag tänker köpa en ps2 på grund av bäst prestanda, bäst spel och att den är kapabel till att spela ps1 och ps2 skivor på. Jag skiter fullkomligt fan i vad Microsoft gör sin nya konsoll till, det är mjukvaran som är viktigast och på en punkten vinner ps3. Sluta upp med att bråka eller lägg upp vättiga argument om varför ni "hatar" den ena eller andra konsollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Varför ska det alltid startas ett "konsoll-krig" mellan fansen. Jag tänker köpa en ps2 på grund av bäst prestanda, bäst spel och att den är kapabel till att spela ps1 och ps2 skivor på. Jag skiter fullkomligt fan i vad Microsoft gör sin nya konsoll till, det är mjukvaran som är viktigast och på en punkten vinner ps3. Sluta upp med att bråka eller lägg upp vättiga argument om varför ni "hatar" den ena eller andra konsollen. Men det är roligt att reta alla mina xb-hardcore vänner edit- du menar väl att du ska köpa ps3, inte ps2 Redigerad 25 maj, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hur skulle godfather kunna skriva ett inlägg utan att blanda in personliga obekräftande uppfattningar Bland annat genom att veta att Xbox var så dåligt så att Xbox 360 kommer att vara lika bra som PSOne...Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hur kan ni veta något om en konsol som inte ens släppts? Ni säger saker som ni TROR. Ni har säkert kollat fakta om det och sånt och kommer klaga på mig ändå. MEN det skiter jag i. Men ni ska nog hålla käfft om saker ni inte provat själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hur kan ni veta något om en konsol som inte ens släppts? Ni säger saker som ni TROR. Ni har säkert kollat fakta om det och sånt och kommer klaga på mig ändå. MEN det skiter jag i. Men ni ska nog hålla käfft om saker ni inte provat själva. Man kan ju förutse Finns ju även en del fakta som troligtvis stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Bland annat genom att veta att Xbox var så dåligt så att Xbox 360 kommer att vara lika bra som PSOne...Tror jag Med tanke på att xbox 1 är den näst* bästa konsollen som tillverkats och är extremt överlägsen mot ps2:an Så tro jag iaf att den lär bli mycket mycket bra och leva upp till alla förväntningar (kommentarer som "Det kan inte bli så svårt " undanbedes) även om ps3ans procesor kan göra större beräkningar så är den segare på att göra dom en xboxens så om man inte hadde tänkt att räkna ut meningen med livet eller nått sånt på den lär man inte märka skillnaden, det ända vettiga argument ny hadde mot förra xboxen var storleken, och nu är det så att xbox 360 är MINDRE än ps3, när vi klagade på att ps2an va seg skyllde ni på att den funnits så mycket längre, nu kommer 360 mycket tidigare och värkar vara minst lika bra. *Sega dreamcast är faktiskt den bästa, ok nu kanske den inte är nått att ha men när den kom (ungefär sammtidigt som första Ps1an) hadde den grafik i klass med dagens monsterdatorer, på pappret var den inte bra däremot hadde den ett mycket smart system för att bara göra exakt dom beräkningar som behövdes just då så den lilla kaften utnytjades maximalt, plus att den inte använde kopierings skydd och vanliga cd-skivor så de till och med var enklare att bränna spel än de är till PC Thats all from me for now Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 det ända vettiga argument ny hadde mot förra xboxen var storleken, och nu är det så att xbox 360 är MINDRE än ps3, när vi klagade på att ps2an va seg skyllde ni på att den funnits så mycket längre, nu kommer 360 mycket tidigare och värkar vara minst lika bra. Nej, PS2 stora argument var spelen, vem fan bryr sig om storleken? Då skulle ju alla köpa Revolution Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) But in the end Xbox å å ps2 är ju typ samma skit . smaksak om spel å kontroller. Redigerad 25 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Nej, PS2 stora argument var spelen, vem fan bryr sig om storleken? Då skulle ju alla köpa Revolution Så lät det inte när xbox sopade mattan med ps2, då jävlar va den stor och klumpig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Så lät det inte när xbox sopade mattan med ps2, då jävlar va den stor och klumpig Nu är det ps3 som slår ut Xbox360... kommer du ihåg hur kaxiga ni var över hur bra grafiken på xbox var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Orka bråka om vilken konsoll som är den bästa? man köper väll den man gillar bäst, vilket säkerligen är uppföljaren till vad man hade innan. jag har ps2, om jag skulle köpa nått tar jag ps3, skiter i innehållet för det är ps jag trivs med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Nu är det ps3 som slår ut Xbox360... kommer du ihåg hur kaxiga ni var över hur bra grafiken på xbox var? Ja de e klart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ja de e klart? Vilken konsoll har den bästa grafiken nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vilken konsoll har den bästa grafiken nu då? Av dom som exister nu är det 1.Xbox 2.Dreamcast 3.Gamecube 4.PS2 5.Ps1 ungefär när alla nya kommer Xbox 360 Ps3 Nintendo rev (kanske högra plaserat när man får reda på info) sen fortsätter listan som förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Xbox 360 Ps3 Nintendo rev (kanske högra plaserat när man får reda på info) sen fortsätter listan som förut Fel fel fel fel fel.... Ps3 Xbox 360 Rätt rätt rätt rätt rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Av dom som exister nu är det 1.Xbox 2.Dreamcast 3.Gamecube 4.PS2 5.Ps1 Dreamcast? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Xbox 360 Ps3 Nintendo rev (kanske högra plaserat när man får reda på info) sen fortsätter listan som förut PS3´ans grafikkort kan rendera MYCKET mer polygoner realtime än XBOX 360´s. Ville lägga till att PS3ans grafikkort heter RSX och har över 300 miljoner transistorer, så den skickar runt data ungefär 10 gånger snabbare än Xboxen 360s fjuttiga ATI kort. Redigerad 25 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Dreamcast? lol Säger du som knappast har testat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ps gör sin 4de Konsoll Microsoft sin 2ra.. kan man ju tänka på Jag har både Ps2 och X-box och ni som säger att Ps2 är bättre lär ju inte va särskillt tekniskt laggda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Jag "hejar" varken på xbox eller PS3, dock tror jag inte Xbox360 är något ljugpug direkt. Det har ju ryktats nåt år eller två om att "Xbox2" skulle komma, 2003 var det ju känt med spel som till exempel "Perfect Dark 2 (PD:Zero)" skulle komma till Xbox 2, för övrigt finns flertalet spel som skall släppas till Xbox 360 på massor av hemsidor och tittar man på IGN's arkiv från Electronic Entertainment Expo 2005 så finns massor av renders och bilder från spel som skall drivas av Xbox 360. Och jag tror väl ingen sitter och gör varken renders eller scener som liknar in-game screenshots bara för att ljuga direkt... Jag tror inte Microsoft skulle ge sig tid till att ljuga så. @Kaboom: Har för mig att PS3'ans mesta kraft sitter i dess Cellprocessor och inte grafikkortet. *EDIT* Ojsan, hoppa över allt jag skrivit ovan innan Kabbom's pryl hehe, läste visst lite fel, tyckte det såg ut som om han som skapade tråden skrivit att Xbox 360 bara var bluff och skräp och aldrig skulle komma hehe. Redigerad 26 maj, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts