RadiuZ Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hörde ett rykte om att X-box var bättre än Microsoft sagt. De ska ha ljugit för att vilseleda Sony och Nintendo. Vet nån om det är sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Tro aldrig på rykten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hur skulle Microsoft kunna tillverka någon bra konsoll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Det är bara en ren Bullshit-grej som Xbox fans kom på... bara rykten, inget att tro på. Faktum kvarstår... PS3 kommer att regera nästa generations spelkonsoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hur skulle Microsoft kunna tillverka någon bra konsoll? Hur skulle godfather kunna skriva ett inlägg utan att blanda in personliga obekräftande uppfattningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Det är bara en ren Bullshit-grej som Xbox fans kom på... bara rykten, inget att tro på. Faktum kvarstår... PS3 kommer att regera nästa generations spelkonsoler. Var inne på Microsoft och xbox.com, där stod inget. Det är väl bara några xbox-fans som inte kan ta en förlust Måste reta min XB-hardcore imorron edit- menar XB-hardcore kompis Redigerad 23 maj, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Så här är det...det är DELVIS sant men det var mest för att smuts kasta sony's konsol. så man kan säga att det var mer skit snack än sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Var inne på Microsoft och xbox.com, där stod inget. Det är väl bara några xbox-fans som inte kan ta en förlust Måste reta min XB-hardcore imorron Hahaha, aa... Xbox hardcore-fans är så nödiga ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Så här är det...det är DELVIS sant men det var mest för att smuts kasta sony's konsol. så man kan säga att det var mer skit snack än sant Aaah, kan tänka mig att sonys arbetare står och kastar lera på microsofts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Aaah, kan tänka mig att sonys arbetare står och kastar lera på microsofts Eftersom PS3 är bättre än 360 så behöver inte Sony smutskasta på Microsoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Det är ingen idé att microsoft släpper Xbox 360 Ingen köper väl den när det finns en konsol som är så mycket bättre att Xbox 360 redan är gammal. Jag pratar självklart om nästa generations självklara vinnare: PlayStation 3 Redigerad 24 maj, 2005 av king Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det är ingen idé att microsoft släpper Xbox 360 Ingen köper väl den när det finns en konsol som är så mycket bättre att Xbox 360 redan är gammal. Jag pratar självklart om nästa generations självklara vinnare: PlayStation 3 Väl talat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det är ingen idé att microsoft släpper Xbox 360 Ingen köper väl den när det finns en konsol som är så mycket bättre att Xbox 360 redan är gammal. Jag pratar självklart om nästa generations självklara vinnare: PlayStation 3 Hur kan du förklara att sony lyckades sälja så många konsoler då? x-box är ju bättre än PS2 så hur lyckades dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hur kan du förklara att sony lyckades sälja så många konsoler då? x-box är ju bättre än PS2 så hur lyckades dom? GTA-serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Skulle nog tippa på alla Final Fantasy älskande japaner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Sony äger allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hur kan du förklara att sony lyckades sälja så många konsoler då? x-box är ju bättre än PS2 så hur lyckades dom? Alla bra spel-serier, som GTA, MGS, Gran Turismo och massa andra jag inte orka skriva. Och nu har Sony både bäst prestanda och spelserier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hur kan du förklara att sony lyckades sälja så många konsoler då? x-box är ju bättre än PS2 så hur lyckades dom? Som många har sagt: Spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vet nån om det är sant? F*n heller! xbox suger! Jäkla ljug! Köp Ps3 istället! Bättre och tuffare kontroller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 MS ljuger så att deras fisring spricker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts