Cortez Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Gillar San Andreas introt bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Då menar jag sånna här filmer som introducerar spelets gång, i GTA3 så åker jag han till banken i en Banshee och blir förådd av Catalina, i GTA:VC så ser man ju TV komma till VC och ska "jämna läget" genom att bara stå och glo och sedan blir det ju bakhåll (eller bakfylla), och i SA så kommer ju CJ till SA och åker iväg med taxi och blir stoppad av snute och sedan utslängd i en gränd. jag gillar GTA3-filmen bäst, men har ingen kommentar Vice city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Gillar bäst GTA III videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vice City! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 GTa2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 GTA lll är bra för all den action det är i den. GTA VC är bra för det är så mycket Miami Vice i den. GTA SA är bra bara för att man får veta en hel del. Precis så tycker jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Du borde göra en poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Svårt val.. Men 3:an, gillar också att spelen hänger ihop som en tidigare postare skrev med tanke på Catalina och shit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 1:GTA III 2:SA 3:VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 San andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dave Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 GTA2 lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts