Valle-Ball Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Då menar jag sånna här filmer som introducerar spelets gång, i GTA3 så åker jag han till banken i en Banshee och blir förådd av Catalina, i GTA:VC så ser man ju TV komma till VC och ska "jämna läget" genom att bara stå och glo och sedan blir det ju bakhåll (eller bakfylla), och i SA så kommer ju CJ till SA och åker iväg med taxi och blir stoppad av snute och sedan utslängd i en gränd. jag gillar GTA3-filmen bäst, men har ingen kommentar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag tycker bäst om VC ärligt talat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 GTA lll är bra för all den action det är i den. GTA VC är bra för det är så mycket Miami Vice i den. GTA SA är bra bara för att man får veta en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Gillar GTA3-videon. Har egentligen inget bra svar varför jag tycker bäst om den, minns som om det var igår jag startade GTA3 för första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 SA videon gillar jag mest vet inte varför, men jag älskar den annars treans film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Gillar GTA3-videon. Har egentligen inget bra svar varför jag tycker bäst om den, minns som om det var igår jag startade GTA3 för första gången Bra kommentar, jag tycker likandant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ha, Tommy Vercetti? I ... är bäst! Av dom tre.. jag älskar förövrigt intre videon till GTA 2... såg jäkla najs att dom tog sig tid att spela in en riktig "film" till ett sånt spel! Eller har jag fel? GTA 2 all over... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 GTA Vice City lätt! Var det första spelet jag köpte till min PS2! (Konstigt då, gta rules ffs!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Ha, Tommy Vercetti? I ... är bäst! Av dom tre.. jag älskar förövrigt intre videon till GTA 2... såg jäkla najs att dom tog sig tid att spela in en riktig "film" till ett sånt spel! Eller har jag fel? GTA 2 all over... Av de första 3D-GTA-spelen men GTA2 är bra, det håller jag med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 GTA 2 Är helt klart den coolaste videon! Så jäkla häftig musik och allt! Den har jag det goaste minnet från också, när man skulle hoppa mellan hustaken med en tank... aaah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Gta vice city, känns mest maffia. Dirty buissness direkt. Men GTA SA's video var riktigt skön då man fick leva lite mer i videon. Alltså... Spelandet direkt efter kändes mer levande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 SA. Den otroliga känsla som levereras i den filmen gör att man verkligen lever sig in i CJ. KOmmer inte ihåg videon till vice city dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 GTA3 För det är den enda som verkligen får riktig GTA känsla av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 GTA3 För att det var det första GTA spelet i 3D. En specilen känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Gta2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Tycker VC:s var bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Men alla som skriver GTA2, jag menar utav GTA3, VC och SA-introsen, inte NÅGOT av de tidigare, så ni kan lika gärna editera eller skriva en ny post om vilken Introvideo som är bäst (av GTA3, VC och SA-introsen som sagt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Men alla som skriver GTA2, jag menar utav GTA3, VC och SA-introsen, inte NÅGOT av de tidigare, så ni kan lika gärna editera eller skriva en ny post om vilken Introvideo som är bäst (av GTA3, VC och SA-introsen som sagt) Men skriv inte i alla GTA-spelen i titeln isf! Själv tycker jag om SA introt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Svårt val. Vice är roligast när man se en man hänga i maffians frysrum och 80-tals atmosfären, men SA är mest välgjord. Jag tycker SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Med tanke på att GTA3 killen blir förådd av catalina, är det samma catalina som vart kär i carl? tycker det är läckert när spelen hänger ihop sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts