Guest Cyper Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ja alltså, är du interesserad av vad nån specifik andvändare gör för trådar eller skriver. Exempel: om jag skriver I nån tråd, är du mycket intresserad av att se vad jag skrivit. Eller om jag startat en ny tråd. Själv så vet jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Om sanningen ska fram... nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Du får nog förklara vad du menar lite bättre, jag fattar noll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vad han menar är "Är ni speciellt intresserade av vad en annan medlem postat, så att ni, så fort ni ser medlemmens namn som "Last Poster" kollar upp tråden?" tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vad han menar är "Är ni speciellt intresserade av vad en annan medlem postat, så att ni, så fort ni ser medlemmens namn som "Last Poster" kollar upp tråden?" tror jag. Aha, isåfall, nej är intresserade av trådar beroende på ämne, vem som skapat den skiter jag fullständigt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Håller med KalleR, dock tycker jag Mahalos posts brukar vara vettiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Nej, det är jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Nope, men det är väll klart att vissa personer skriver vettigare saker än andra, så att ett visst intresse väcks... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Är själv väldigt intresserad av vad som ska komma fram på skärmen efter att mina svettiga fingrar fingrat färdigt på tangentbordet. Ehm... Alltid kul att läsa Mahalos texter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vad han menar är "Är ni speciellt intresserade av vad en annan medlem postat, så att ni, så fort ni ser medlemmens namn som "Last Poster" kollar upp tråden?" tror jag. Exakt. Tack för att du fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Näpp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Alltid kul att läsa Funnylin's inlägg. Men jag sitter inte och sträckläser alla hans posts på fredagkvällarna. Läser det jag ser i topicarna jag är inne i. Blir glad när jag läser det Funnylin skriver. Vare siug det är dumt eller snällt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag kollar alla trådar i offtopic forumen. Brukar vara riktigt intressant att läsa Mahalo och Cortez's post. särskilt i 2pac tråden. Börjar tro att han lever snart pga av alla "sammanträffanden" som cortez skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Ingen aning faktist, brukar inte kolla vilka som skriver vad, om jag nu inte ska svara på det såklart. Fast om det är nått väldigt vettigt nån skrivit, så brukar jag titta Nog för att det är ganska lätt å se om te.x. Cortez, Funnylin (färgen) eller Mahalo skrivit Redigerad 23 maj, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag går endast efter trådtitel och innehåll Postcount skiter iaf jag fullständigt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Såfort man ser en topic låst, och MetoC7 som skapare och den är 5 sidor lång och Funnylin i slutet med denna min framför datorn. ( ) så vet man att den är lite rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts