Gäst Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Borde ni inte kunna lägga till Diploma, Pricedown och Cage i dom fonterna man kan välja när man skriver inlägg?? Om det nu går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Skulle bli väldigt stökigt, och det krävs att alla användrarna har dom typsnitten instalerade på sina datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Skulle bli väldigt stökigt, och det krävs att alla användrarna har dom typsnitten instalerade på sina datorer Jag har för mig att jag inte har Optima eller Geneva installerat, och de är dem vanligaste som används här på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag har för mig att jag inte har Optima eller Geneva installerat, och de är dem vanligaste som används här på forumet... Hmm, är det inte verdana, eller tahoma som andvänds i forumet? eler så är det jag som inte heller har de andra instalerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hmm, är det inte verdana, eller tahoma som andvänds i forumet? eler så är det jag som inte heller har de andra instalerade Då måste väl Pricedown och vilken som helst fungera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Då måste väl Pricedown och vilken som helst fungera... Ja vilken som hellst funkar, skapar man en fontfamily med pricedown i först hand, och verdana i andra hand kommer alla som har pricedown instalerat se texten som pricedown, medans resten ser den som verdana Redigerad 25 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vi ska vara glada att man inte kan skriva i pricedown. Skulle ju vara skitjobbigt att läsa. Tack vet jag verdana (hmm, fel dag för brillor..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Skulle ju vara skitjobbigt att läsa. Beror väl på storleken och om det är med fetstil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag gillar faktiskt pricedown mer än verdana, Den ser snygg ut och är lätt att läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vad heter san andreas fonten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Vad heter san andreas fonten? Diploma... EDIT: På tal om fonter... vad heter fonten som används i den officiella sidan till San Andreas? Redigerad 26 maj, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vart kan man få tag i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vart kan man få tag i den? . http://dafont.com/en/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Vad heter denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Hur ser Pricedown fonten ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag lånar tråden och frågar vad fonten som används i min sign heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Hur ser Pricedown fonten ut? Den som används i texten "Grand Theft Auto"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Hur ser Pricedown fonten ut? HAHAHAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 HAHAHAH! Han kanske inte visste att GTA-fonten hette Pricedown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 HAHAHAH! Här är det en som inte läser reglerna §1.5 - Spam är förbjudet. Till spam räknas bland annat inlägg som är helt onödiga, inlägg som bara postas för att förstöra eller inlägg som upprepas i masstal. Förlåt för att man frågar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts