SlewME Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Tjena.. Ganska nyfiken på att se vad ni har för högtalare och även vad de går för.. Bild samt beskrivning vore trevligt. ha en bra kväll och lyssna inte för högt nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ett par Hitachi. Helt okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Altec Lansing ADA 885, 4.1. 160 watt tror jag att dom är. Väldigt bra högtalare faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Kan inte namnet. 2 högtalare och en liten subwoofer(stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Dessa fina har jag Bild Redigerad 23 maj, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 SlewME: vad har du själv? Me gillar sånnahär skrytartrådar Har 7:1 system: Frammifrån hörnen och på sidorna: Bang&Olufsen, 2st 4" mellanregister, och 1" diskant http://e5.se/kalle/bilder/hogt.jpg Bak i varje hörn: Genexxa, 3" (ingen bild) Centerhögtalaren: Genexxa, 2st 4" mellanregister och 1" diskant (?) http://e5.se/kalle/bilder/center.jpg Basen: Cerwin Vega, 2st 15" basar i portad låda (hemmabygge, som synes ) http://e5.se/kalle/bilder/bas.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Mina 3 år gamla Diamond Tempest stereohögtalare som följde med min gamla dator. Bild Specs Inget att skryta med kanske men de fungerar hur bra som helst. Dock har det börjat brusa när man vrider på volymkontrollen - kanske till följd av att jag haft som vana att alltid vrida ner volymen när jag stängt av datorn - och ibland försvinner ljudet i ena högtalaren men jag tycker att de matchar så bra med skärmen (eller vad tycker ni?) så jag vägrar byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hercules XPS 2.100. 60 Watt totalt. Finner ingen idé att ha något värre då morsan skulle bara tvinga mig sänka volymen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) SlewME: vad har du själv? Me gillar sånnahär skrytartrådar Har 7:1 system: Frammifrån hörnen och på sidorna: Bang&Olufsen, 2st 4" mellanregister, och 1" diskant *bild* Bak i varje hörn: Genexxa, 3" (ingen bild) Centerhögtalaren: Genexxa, 2st 4" mellanregister och 1" diskant (?) *bild* Basen: Cerwin Vega, 2st 15" basar i portad låda (hemmabygge, som synes ) *bild* Själv har jag inte några jätte kraftiga.. Har ingen bild. Har ett par Hercules och Ozaki högtalare. Hercules: http://europe.hercules.com/showpage.php?sw...UK&p=82&b=1&f=1 Ozaki: http://www.ozaki.com.tw/global/en/products...rce=type&pID=20 Redigerad 23 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Slutade att köra med datorhögtaler för längesen. Kör med stereohögtalarna istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Brukar koppla någon kabel till TVn så har jag ljud från TVn...Och TVn som bildskärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Slutade att köra med datorhögtaler för längesen. Kör med stereohögtalarna istället. Samma här... datorljudet går igenom mixerbordet, equalizern och förstärkaren och ut i högtalarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Inga, kör headset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Min feta högatlare sitter i varsin kåpa på min öron. Icemnat Siberia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 W8 ska kolla. Altec Lansing Surround. (stavning?) Med stor tung baslåda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 MER BILDER ÅT FOLKET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 MER BILDER ÅT FOLKET! Camen e hos bajwek. (inte så aktiv i off-topic forumen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Har 5.1-surround från Logitech. Funkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Kör med 4 st 800W högtalare och ett 600W slutsteg, eller förstärkare som ni kallar det. Bra ljud? Tja, duger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Har Creative Inspire 380 tror jag de heter. 2+1. De är jäkligt bra ljud för att inte vara så mångah högtalare och när jag köpte dessa två så var de de bästa ljudet inom 2+1 kategorin. Med datorn fick jag några skitdåliga högtalare från Altec. De pajade typ direkt. Hade man högsta volym fanns inget ljud typ. Fyf*n vilket skit de var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts