Lindström Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Haha, ni snackar ju bara om skitmärken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Cyklar som cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Logan är sämsta märket av cyklarna.Man kan ju inte direkt jämföra en logan och en kona med varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Alltså, jag har haft en Pro Logoan i tre år och jag köpte den bara för att hoppa och stunta med, men den har alldrig paja för mig exept repor och hål i sadeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hm det kanske bara är jag men alla mina logan har gått sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Själv har jag en "Soda pyton" ganska gammal typ 02 Det har jag med!!! dom e kass!!!!!!! fan den växelgrejjen bak har pajjat 2 gånger en gån åkte den in i hjulet när jag cyklade så jag tog en annan sån och den ramlade av när jag stegrade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts