oldsmobile Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Bra!!( ) Nej men alla vet väll att logan suger ? För utom en i min klass som säger att logan är det bästa märket (lol). Och för alla er som inte vet vad loggan är så är det Copp forums egna cykel märke. Logan är sämst!!! Edit:topicen ska heta:cykeln logan bra eller dåligt. Redigerad 23 maj, 2005 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Bra!!( ) Nej men alla vet väll att logan suger ? För utom en i min klass som säger att logan är det bästa märket (lol). Och för alla er som inte vet vad loggan är så är det Copp forums egna cykel märke. Logan är sämst!!! Vad är logan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vad är logan? Coop Forums egna cyckelmärke skrev han ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Och för alla er som inte vet vad logan är så är det Copp forums egna cykel märke. Edit:mr magik han före Redigerad 23 maj, 2005 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Logan, alltså Logan Andersson, han cyklar jättebra. Han har övat aslänge, you knows! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Monark is da shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men ja mena cykel märket logan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 han cyklar jättebra. Han har övat aslänge, you knows! Nej jag vet inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Back on topic Men ialle fall jag sa:hördu vad skulle du helst köpa logan eller kona? Han i min klass sa:logan såklart. Kan man bli mycket dummare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag tycker att Peak är ganska bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Själv har jag en "Soda pyton" ganska gammal typ 02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Logan, alltså Logan Andersson, han cyklar jättebra. Han har övat aslänge, you knows! Hehe. Själv har man en Cyclepro, den funkar väl bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Logan är faktiskt bra...Men Marvil är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Den suger Man ska ha en gt zone bästa bmx:en som finns (enligt mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag har en logan. Funkar hur bra som helst... varför skulle dessa "suga"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Logan suger, håller med alla som tycker det, man ska ha nån typ av BMX eller Crecent eller Monark såklart Redigerad 23 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Logan suger, håller med alla som tycker det, man ska ha nån typ av BMX eller Crecent eller Monark såklart I gymnasiet måste man också berätta _varför_ saker och ting "suger". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 För mig suger den för att man inte kan tricka med den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) För mig suger den för att den är så ohållbar.Jag hade en logan en gång i tiden den gick sönder en månad efter jag hade köpt den .(en cykel ska väll hålla om man hoppar på hopp me den va?) Redigerad 23 maj, 2005 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vet inte vem Logan är eller hur pass bra han är på att cykla. ----- Bryr mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts