VickeX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Tja. Här tänkte jag att vi kuinde prata om. Göra egna mallar och visa bilder på våra papertoys. Mallar finns på http://papertoys.com/ Come on. Föresten. Här kan man ju göra pappersflygplan och allt. Det är ju också "Papertoys" Redigerad 27 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Typiskt gunde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vafan, inte en endaste liten volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Jag har vikt en fin liten drake som rör på huvudet! Ska lägga in en film snart Gunde5 kan ju kommentera den, han såg den nyss EDIT: http://gtahunter.zapto.org/draken.avi <-- Där! Varning! Server är inte uppe 24/7! Redigerad 23 maj, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag har vikt en fin liten drake som rör på huvudet! Ska lägga in en film snart Gunde5 kan ju kommentera den, han såg den nyss EDIT: http://gtahunter.zapto.org/draken.avi <-- Där! Varning! Server är inte uppe 24/7! Draken äger. Men synd att man inte kan ladda ner den. Hoppas det går sen. Lägger kanske upp bild på min gittar sen. tråkig. Men papper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men synd att man inte kan ladda ner den. Hoppas det går sen. Jag kan skicka ritningen till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vafan, inte en endaste liten volvo Va dåligt Volvo är ju ett måste iaf 240 och 140 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Suck... Papertoys... Den här tråden skulle Papercut ha gillat... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Älskade fan sånt när jag var liten, håller inte på med sånt nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Suck... Papertoys... Den här tråden skulle Papercut ha gillat... :'( Han gillar nog bättre att rita på papper,Inte vika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Jag testade vika Eifeltornet på skolan för någon vecka sen. Svårt. Men jag vart ganska nöjd. Hehe, Knövlade dock ihop den. Någon som vågar anta utmaningen att vika vitahuset? EDIT: Visar en bild jag hittade på sidan! Han måste har legat i: Redigerad 23 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Jag ska värma upp fingrarna med att vika Big Ben, sen kanske man gör vita huset EDIT: Jag gör nog eiffletornet istället Redigerad 23 maj, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag har minsann gjort dinosaurien, kan visa bild imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag har minsann gjort dinosaurien, kan visa bild imorgon. T-rex:än? Jag har klippt ut den. Måsta ha lim för att få ihop den. Ska köpa lim imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 T-rex:än? Jag har klippt ut den. Måsta ha lim för att få ihop den. Ska köpa lim imorn Och Gunde har just gett alla GTA-sajtare en ny hobby... Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Och Gunde har just gett alla GTA-sajtare en ny hobby... Härligt! Jo, jag är "Profesionell Magiker och Illusionist och Amatörig Pappersvikare" Jag gjorde Äjfeltornet igår.. nu ska jag göra hummern Nu vill vi ha bild på tyrannys rex!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jo, jag är "Profesionell Magiker och Illusionist och Amatörig Pappersvikare" Jag gjorde Äjfeltornet igår.. nu ska jag göra hummern Nu vill vi ha bild på tyrannys rex!! Orkar inte ladda upp bild på min gittar så jag attachar Rexen iställe. Väntar med gitten till nästa inlägg! Och hummern har jag gjort. Men den och eifettornet får GTAH visa GTAH jag har mailat min pappa ;) : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Orkar inte ladda upp bild på min gittar så jag attachar Rexen iställe. Väntar med gitten till nästa inlägg! Och hummern har jag gjort. Men den och eifettornet får GTAH visa GTAH jag har mailat min pappa : Säg "jägaren", inte "GTAH" Öööh, jag ska testa vita huset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ååh, den där hummern använde vi till ett skolarbet i 6:an, ja o två till byggde en sån med fram o back, blinkers åt alla håll, varningsblinkers, fram och baklampor och lite annat smått o gott, nu står den inne i min bokhylla och läcker batteri syra ska se om ja kan fota den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Bah, Vita Huset är ju skumt.. Jag har klippt ut allt nu och försöker sätta ihop det... Hur ska delarna ligga mot varandra? Det finns ju ingen beskrivning vart sakerna ska sitta.. Ska gewgla lite.. Någon som fått ihop huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts