GTaJäGaReN Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag är ju trollkarl som ni (förhoppningsvis) redan vet Inom trolleriet heter det ju "Showbusiness". Jag har varit inne i "Show" ett bra tag nu och det är nog dags att ta ett kliv in i "Business" också. Så jag undar, om någon vet något bra och billigt tryckeri som kan trycka kortlekar, visitkort och kanske lite andra reklamgrejor. Danke // Joertis - Magiker och Illusionist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag visste inte om att du var trollkarl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Är du en Riktig trollkarl? Eller jag menar,Typ ska du jobba som en trollkarl och tjäna pengar? Ifall du blir känd,vad ska du kalla dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hmm, varför trycka egna kortlekar för? tricken känns serriösare om du gör dom med "standard"kortlekar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Är du en Riktig trollkarl? Eller jag menar,Typ ska du jobba som en trollkarl och tjäna pengar? Ifall du blir känd,vad ska du kalla dig då? Ja, jag är en riktig trollkarl Jag ska till 99%'s säkerhet jobba som Professionell trollkarl och tjäna pengar. Mitt artistnamn just nu är "Joertis", och min kompis är "Wemajo". "Wemajo" ska uttalas "Wehmädjoh", inte "Wemajjoh" Vi kallar oss "Piarna" tillsammans. Jag har redan träffat några kändisar. Johnny Lonn står väl högst på listan. Han var tråkig, han stog och pratade i 2 timmar om nån jävla FISM-kongress! F.I.S.M. --> http://www.fism.com/ Den sjätte (sjunde?) Juni ska vi ha månadsmöte i Svensk Magisk Cirkel någonstans i stan. Då kanske John Houdi kommer Men jaja, on topic. Ett bra tryckeri någon? @KalleR: Är du magiker? Ska du bli magiker? Vet du ens vad en magiker gör? Det kallas reklam, och vi måste ändå ha visitkort.. Och *HOST*specielkort?*HOST* Redigerad 23 maj, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bär Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 LKOL, patetiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ja, jag är en riktig trollkarl Jag ska till 99%'s säkerhet jobba som Professionell trollkarl och tjäna pengar. Mitt artistnamn just nu är "Joertis", och min kompis är "Wemajo". "Wemajo" ska uttalas "Wehmädjoh", inte "Wemajjoh" Vi kallar oss "Piarna" tillsammans. Jag har redan träffat några kändisar. Johnny Lonn står väl högst på listan. Han var tråkig, han stog och pratade i 2 timmar om nån jävla FISM-kongress! F.I.S.M. --> http://www.fism.com/ Den sjätte (sjunde?) Juni ska vi ha månadsmöte i Svensk Magisk Cirkel någonstans i stan. Då kanske John Houdi kommer Men jaja, on topic. Ett bra tryckeri någon? @KalleR: Är du magiker? Ska du bli magiker? Vet du ens vad en magiker gör? Det kallas reklam, och vi måste ändå ha visitkort.. Och *HOST*specielkort?*HOST* Min pappa jobbar på ett tryckeri Fast.... I lilla Ö-vik. Är nog ganska säker att du inte bor tillräckligt nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Min pappa jobbar på ett tryckeri Fast.... I lilla Ö-vik. Är nog ganska säker att du inte bor tillräckligt nära Jag bor i Stockholm, det är ju en bit @bär: Vad? Redigerad 23 maj, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag bor i Stockholm, det är ju en bit @bär: Vad? Hehe. Om du ger mig info so kan jag låta pappa fixa det. Men då får du betala frakten Och eventuelt material..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 GTaJäGaReN: Har du inte träffat Joe labero? (Stavas han så tro?) Bär: Dina blåbär ser så goda ut! :'( GTaJäGaReN: btw... kan du inte säga hur du gör när du trollar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vistaprint har gratis visitkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) @KalleR: Är du magiker? Ska du bli magiker? Vet du ens vad en magiker gör? 1. HAHA nej inte en chans 2. Aldrig i livet 3. Ja, sett en show med Joe Labero på cirkus i stockholm Men vad har det med saken att göra?, tycker ändå det skulle kännas serriösare med standardkort Redigerad 23 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 GTaJäGaReN: Har du inte träffat Joe labero? (Stavas han så tro?) GTaJäGaReN: btw... kan du inte säga hur du gör när du trollar? Nej, jag har inte träffat Joe Labero. Men min kompis har det. Joe Labero.. Han är riktigt dålig. Joe Labero kommer upp med sina stora illusioner och itusågningar på scenen. John Houdi kommer upp med en kortlek och några "spongeballs" (skumgummibollara) på scenen. Vem tjänar mest pengar? Självklart John Houdi! Folk betalar för underhållningen, inte vad trollkarlen har lagt ut på tricken.. Joe Labero kan endast göra en solfjäder med en kortlek och snurra ett mynt mellan fingrarna... Han suuuuger riktigt hårt. Säga hur jag gör när jag trollar? Jo det kan jag! Först letar jag upp en passande publik Sen tar jag fram materialen Sen gör jag tricket! KLAR! @Azore: Jag vill helst designa visitkorten själv.. Men tack, eller nåt. Ska kolla lite på den sidan. @KalleR: Visst är det bättre med "standardkort" som du säger. Men man kan fuska med "standardkort" också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 @KalleR: Visst är det bättre med "standardkort" som du säger. Men man kan fuska med "standardkort" också.. Fuska är ju okej så länge publiken inte märker det , allt går ju ut på att lura publiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Säga hur jag gör när jag trollar? Jo det kan jag! Först letar jag upp en passande publik Sen tar jag fram materialen Sen gör jag tricket! KLAR! Men Shhnäällaaa! Kan du inte Säga hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men Shhnäällaaa! Kan du inte Säga hur man gör? En trollkarl avslöjar aldrig sina trick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hjälp, svart magi! Det kallas illusionist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Det kallas illusionist. Nästan rätt.. "Magiker och Illusionist" är rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Hehe. Om du ger mig info so kan jag låta pappa fixa det. Men då får du betala frakten Och eventuelt material..... ! Du verkar inte sätt det^ Gtahunter Redigerad 23 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) ! Du verkar inte sätt det^ Gtahunter Jo det såg jag, men jag hade ingen direkt kommentar till det Vi tar det över MSN Om du vill logga in alltså.. Redigerad 23 maj, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts