pKz Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 det här är en fråga som ja måste ha svar på... finns de banker på 1 ön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 då frågar jag: finns det banker överhuvud taget? jag har letat (passivt) men inte hittat nån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Ja, vid Delin på 2:a ön Den heter El Banco nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 kan du säja i vilket fält på kartan. t.ex. 1 c eller nått... på kartan står det sifror längst upp och under kartan. på sidorna står det bockstäver. jag har problem med att förklara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Hinner inte kolla, återkommer Den är lite höger om bron till Starfish, men på andra sidan gatan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 men om du vill veta varrt banken finns... 1. Köp milabu club 2. Gör Bank jobbet "The Job" 3. Klarrt..!! lättare kan de inte bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts