gurfi Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) .det här tyckte jag va kul: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...hahahahahah.JPG Redigerad 23 maj, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Den där "Så fort mina MSN-kontakter loggar in hänger de sig" slår väl det mesta. Det var BigBear som skrev den, om han skrev någonting såhär: "När jag loggar in ser jag mina kontakter och sekunden efter hänger de sig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Och, Gtalover87 eller vad han heter kan man hitta många citat från, ids inte posta några nu. För nån dag sen såg jag: "Vad menar du med xP?" Var det inte han som sa att man inte skulle lägga ut bilder på nätet för det kunde hända "hemska" saker med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Denna äger. VAd är det som är så kul med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Man borde veta vad runka betyder när man är 10... Jag vet, men innan jag kollade in killens profil trodde jag typ han var 15 eller nåt om det hade vart så skulle killen haft ett seriöst problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Det var BigBear som skrev den, om han skrev någonting såhär: "När jag loggar in ser jag mina kontakter och sekunden efter hänger de sig" BigBear är en tjej. Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vet inte vem som sa detta, men här är det iaf Smorde just in mig med mongokräm, fan va stabilt det känns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vet inte vem som sa detta, men här är det iaf Kamikaze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vet inte vem som sa detta, men här är det iaf Ja, just det haha den kommer man ihåg. BigBear är en kille, däremot är Icebear en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ja, just det haha den kommer man ihåg. BigBear är en kille, däremot är Icebear en tjej. Ahh. Blandade ihop dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Topp3: Ja Jacker, raka dig. Du ser ut att ha skägg. Och gå upp några kilon och krymp också. No offense, men jag har alltid tänkt mig dig som en liten tjockis. Jacker: Har tamejfan inte skägg (än)! och hur i helvete ska jag kunna krympa? Och, ja, jag väger ganska lite för min längd. Innan du la upp bilder på dig själv, tänkte jag mig dig som en liten rödhårig pojk med fräknar och ett ordentligt överbett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Topp3s "Gör det inte ont???" i vad är runka tråden .. hahaha Redigerad 23 maj, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Topp3s "Gör det inte ont???" i vad är runka tråden .. hahaha Skrev topp3 det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Ja på sida 2.. Och jag kan lova er att ni aldrig kommer hitta ett citat som e roligt från mig:P Redigerad 23 maj, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jo, det var kul. Fan vad jag garva åt bilden Topp3 la upp på sig där sen! Haha, han ser ut som en fisk . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Nee, det var METOC7 eller hur han heter/hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Kolla noggrant så ser du! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/goerdetont.JPG Redigerad 23 maj, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Höhö jättekul att manipulera bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Höhö jättekul att manipulera bilder. Men kolla själva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hela "Använder du dämpnignspapper" tråden äger! Det var the-copy som skapade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts