Siana Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Lås inte denna..? Det är bara så härligt att lägga upp ett par korkade quotes från gtasajten.. Exempelvis denna pärlan från pottzork: Detta är den stora ojojoj tråden, här kan ni posta allting som ni anser vara riktigt "ojojoj". typ. bagdad, ojojoj. Fan var får du allt ifrån pottzork? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Denna äger. Tror ni nån kutar runt o ropar "Jag är så fet o lycklig!" eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 "och han som fastnar i hissen lär komma till himlen fortare än fortast" stod det i bibeln... Ahh... kommer ihåg att jag garvade rätt bra åt den första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 De klassiska. Vad betyder runka?Vad betyder fjortis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag är inte liten vill du ha en snuting? Det vet nog alla vem som skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Det vet nog alla vem som skrev. Inte jag Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) De klassiska. Haha, a det är bara att söka på "vad betyder" så hittar man dröser med sån skit... *edit* Kunde inte hålla mig... vad betyder BTW? vad betyder Grand Theft Auto på svenska? vad betyder ^^? Vad betyder hybernating och banned? Vet ni vad G.T.A betyder? alla skriver lol överallt. Vad betyder det? *edit2* Klassikern : http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...&hl=vad+betyder *edit3* Hämtat ur topicen: Jag e inte liten vill du ha en snuting. Fyfan vad klockrent Redigerad 23 maj, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Redigerad 23 maj, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Tobias Nilsson skrev till/mot Hultan: jag har nämnligen letat upp dig i gammla skolkataloger, så jag vet hur du ser ut, att dina föräldrar heter Börje och Berit, att dom har en mörkgrön Folkvagn Golf kombi och jag har desutom sett dig på riktigt, det var faktist samma dag som du startade ditt San Andreas forum, du var på ica i Västervik, och köpte solcream chips... jag stod före dig i kön, och hade köpt hamburgare. Snacka om att snubben är sjuk i huvet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Tobias Nilsson skrev till/mot Hultan: Snacka om att snubben är sjuk i huvet! Och efter tio minuters tystnad så: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Om man får citera sig själv så Conversen... Stela och så i början... Men sen sitter dom som fil runt foten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Och, Gtalover87 eller vad han heter kan man hitta många citat från, ids inte posta några nu. För nån dag sen såg jag: "Vad menar du med xP?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Den här tycker jag är fin: Jag kan passa på att få fler inlägg postade, och därmed få ökad respekt här på forumet, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Den här tycker jag är fin: Haha klassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Den där "Så fort mina MSN-kontakter loggar in hänger de sig" slår väl det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Den där "Så fort mina MSN-kontakter loggar in hänger de sig" slår väl det mesta. DEN kikkz0r azz0r... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Fast killen som undra vad runka är är 93:a och han undra var bara 10 när undra, men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Den där "Så fort mina MSN-kontakter loggar in hänger de sig" slår väl det mesta. Denna tillägnar jag även Diezl's inlägg: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Fast killen som undra vad runka är är 93:a och han undra var bara 10 när undra, men ändå Man borde veta vad runka betyder när man är 10... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts