Wankel Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 VOTE: Att ha kul så klart, annars är man ju på fel ställe. Är kul att se saker som andra har upptäckt (men själv missat bl.a.) eller bara surra om spelserien vi alla här håller kär: GTA ... Att forumet växer och även innehåller annat är en bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Att ha kul...vafan man får aldrig status som Arman eller nån Nej, det är ju självklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Tja du, att ha kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Allt! Att dela med sig av sina åsikter och att skratta tillsammans med andra. Men det var roliga under den gamla goda tiden. Ord på dig, skratta åt andras misär är det bästa som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vote: Annat Att det finns intressanta och roliga topics man kan diskutera i är det viktigaste för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Mohaha. En person har röstat på : "att ha 500-1000 posts". Perlan kanske? (med tanke på att det står 888 posts i din signatur?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Spamma ner hårdrockstråden. SLUTA MED DET! Edut: Framför allt att ha kul(hur kan man inte ha det här, om man inte heter metoC7 dvs?) men också för att dela med mig av min åsikt och försöka hjälpa till om jag kan! Redigerad 24 maj, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ord på dig, skratta åt andras misär är det bästa som finns! Som Snickers-Nicke sa, "Skadeglädje är den sanna glädjen!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag kunde inte riktigt hålla muspekaren i styr när jag såg "att fjäska för modsen och adminsen". Resten är historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts