Lindström Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) När jag startade datorn imorse så såg jag att alla mina .mp3 filer hade bytt ikon till någon ful sak, jag vill ju ha WA-ikonerna! Det går inte & ändra nånstans heller! Någon som vet vad jag ska göra?! :'( Edit: FISKAT! Redigerad 23 maj, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 När jag startade datorn imorse så såg jag att alla mina .mp3 filer hade bytt ikon till någon ful sak, jag vill ju ha WA-ikonerna! Det går inte & ändra nånstans heller! Någon som vet vad jag ska göra?! :'( Edit: FISKAT! Fånga du nån stor då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Fånga du nån stor då? Hahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Japp, tretton gäddor, fyrtioåtta mörtar & några visselpipor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Japp, tretton gäddor, fyrtioåtta mörtar & några visselpipor. Ok.. bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts