IceCandy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jo, är där man ska gå och gå och gå i nån slags flod eller så, samtidigt som the sorrow e framför än och alla man dödat går mot än..(i metal gear solid 3 för dom som inte fattat de än ) jo, hur gör man för att komma vidare egentligen? har testat allt möjligt..har gått till slutet och nuddat vid skelett prylen, men då dör jag bara. har testat att gå till skelettet och använda revival pill, får bara börja om då också. har testat att dränka mig, samma sak då. jag dör och får börja om. har testat att dränka mig å ta revival pill, likadant då. börjar bli less på detta nu! får inget camouflage, kommer inte vidare och blir helt jävla trött i hövvet av the sorrows viskningar om "feel the sorrow." går ju inte att använda radio prylen, då hör man dom bara säga "snake? snake?! SNAKE!!!!" å sånt.. alltså, snälla! hjälp mig! har kollat 5 st guider på gamefaqs, på alla står det samma sak: döda dig och ta revival pill. har redan testat de sådär 100-1000 ggr nu, å de funkar knappast. hur jag än gör så får jag börja om från flodens början, och the sorrow säger "back again?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) MGS-tråden finns för sånt här Edit: för att svara på frågan; Det finns två olika sätt att klara The Sorrow, antingen dör du bara och använder revival pill i "Snake is dead"-klippet, eller så går du uppåt och följer floden till något som väntar. När du när slutet kommer The Sorrow att döda Snake, men då är det bara att ta revival pill. Gör du det senare kommer du att belönas med The Sorrows camo, Spirit camo, som gör dina fotsteg ljudlösa. Edit2: läste igenom inlägget nu, doh Aja, När du dör så svartnar bakgrunden och "Snake is dead" syns. Istället för att trycka på Continue, håll in L2 och bläddra fram till revival pill, aktivera den. Redigerad 23 maj, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men vafan, de är ju det jag gör. får börja om i början av floden endå! har använt dedär jävla pillret hur många ggr som helst, endå får jag börja om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Något verkar vara fel isf =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jo, kan de vara. men finns det något särskillt sätt att ta pillret på? när de står: snake is dead continue exit så trycker jag på L2 och tar revival pill, har de markerat på continue och pillret e framme, och trycker på o. gör jag något fel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jo, kan de vara. men finns det något särskillt sätt att ta pillret på? när de står: snake is dead continue exit så trycker jag på L2 och tar revival pill, har de markerat på continue och pillret e framme, och trycker på o. gör jag något fel då? Du gör precis som man ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Meeeeeen..! jag blir galen på detta! vill ju komma vidare!!! de e ju skit jobbigt att gå och gå och gå hela tiden, när man endå får börja om när man gått klart!.. ska testa mer sen, men om de inte funkar, finns de inget man kan göra åt de då? e jag fast för alltid? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Meeeeeen..! jag blir galen på detta! vill ju komma vidare!!! de e ju skit jobbigt att gå och gå och gå hela tiden, när man endå får börja om när man gått klart!.. ska testa mer sen, men om de inte funkar, finns de inget man kan göra åt de då? e jag fast för alltid? :'( Pröva starta ett nytt spel, sparningen kan va korrupt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men då måste jag ju göra om hela skiten! orkar inte göra om allt igen.. kommer ta evigheter! finns de inget annat sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Har du gått hela banan eller dör du innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 När du håller in L2 ska du trycka, asså inte att du "tar fram" pillret o sen släpper L2 och sen trycker O för då trycker du Continue... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) När du håller in L2 ska du trycka, asså inte att du "tar fram" pillret o sen släpper L2 och sen trycker O för då trycker du Continue... Ja exakt du ska hålla in L2 medans du trycker på Revival Pill med O knappen Redigerad 23 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Har du gått hela banan eller dör du innan? Läs inlägget. Som de andra säger (något jag missade att påpeka), tryckor du på actionknappen när du har item selection-menyn uppe? Redigerad 23 maj, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Har du gått hela banan eller dör du innan? Spelar ingen roll. Om du går igenom hela får du dräkten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Spelar ingen roll. Om du går igenom hela får du dräkten Ok...visste inte det. visste bara att ju fler fiender man dödar ju längre blir banan och det är faktiskt sant. jag dödade lite över 1000 soldater undre hela spelet och andra gången 70st och banan blev mycket kortare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Spelar ingen roll. Om du går igenom hela får du dräkten Ok, då har jag nog gjort fel då..puh! började bli orolig där! jo, och jag vet att jag ska få nån spirit dräkt pryl om jag går hela. tror ni jag måste gå hela för 1000 ggn eller räcker de att döda sej själv i början? ni kanske inte fattar vad jag menar, men skit samma..klarar nog att orka gå hela vägen igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ok, då har jag nog gjort fel då..puh! började bli orolig där! jo, och jag vet att jag ska få nån spirit dräkt pryl om jag går hela. tror ni jag måste gå hela för 1000 ggn eller räcker de att döda sej själv i början? ni kanske inte fattar vad jag menar, men skit samma..klarar nog att orka gå hela vägen igen.. Japp, att du klarat det tidigare spelar ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Har klarat de nu! tog också den där spirit cammon. de e ju inte en jävel som märker än med den! fast de finns väll ennu bättre eller? om man tar alla dom där grodorna skall man väll få någon skitbra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Har klarat de nu! tog också den där spirit cammon. de e ju inte en jävel som märker än med den! fast de finns väll ennu bättre eller? om man tar alla dom där grodorna skall man väll få någon skitbra? En *spoiler osynlighetsapparat *spoiler utförd Du kan ta alla frågor på den officella tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts