PluOntS Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Okej, det kanske är fel forum men det är knappt någon som glor på "De äldre GTA-spelens topic". Så jag undrar om någon har intro-låten till det första GTA? Den som spelas i menyn. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Okej, det kanske är fel forum men det är knappt någon som glor på "De äldre GTA-spelens topic". Så jag undrar om någon har intro-låten till det första GTA? Den som spelas i menyn. Tacksam för svar Låten heter Grand Theft Auto.. Artisten är Da Shootaz.. Jag har den.. Den är med i GTA III också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Låten heter Grand Theft Auto.. Artisten är Da Shootaz.. Jag har den.. Den är med i GTA III också. Jag har den med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Låten heter Grand Theft Auto.. Artisten är Da Shootaz.. Jag har den.. Den är med i GTA III också. Okej Mjo, denns finns med i 2an också om jag inte minns fel. Men de som har den kan väl adda min MSN, pjontus@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Jag har den med Inte min remix! Den är typ 3 minuter lång. Har tagit förste versen en gång till, och så har jag gjort ett slut! Är DJ på fritiden, så det låter riktigt bra! Kan skicka den på msn, om någon vill ha den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts