Alpha Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Den ska väl ha inbyggd online i den fast hur gör jag om jag vill spela online? Detta e för dom som har den nya platta playstationet(2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Den ska väl ha inbyggd online i den fast hur gör jag om jag vill spela online? Detta e för dom som har den nya platta playstationet(2) Du ansluter Playstation 2:et till ditt bredbandsmodem/nätverk med en vanlig nätverkskabel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Man måste ansluta genom en router om jag minns rätt sen måste du beställa en nätverks cd från sony.. sen ska man tjafsa med massor med inställningar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Alla PS konsoller är väl platta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Alla PS konsoller är väl platta? Orginalet tycker jag inte är vidare platt. Men därimot så tycker jag den uppdaterade versionen av PS2 är aningen plattare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Först skickar du in ansökan om att du vill ha en installations/central station disc sen när du får den så installerar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Den ska väl ha inbyggd online i den fast hur gör jag om jag vill spela online? Detta e för dom som har den nya platta playstationet(2) Igentligen så heter den nya versionen PStwo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Den signaturen var inte liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Den signaturen var inte liten. Första gången jag fixar en avtar bild så jag är inte så van vid hur stor bilden ska vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Första gången jag fixar en avtar bild så jag är inte så van vid hur stor bilden ska vara Avatarbilden är det väl inget fel på, därimot är signaturbilden väldigt stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Avatarbilden är det väl inget fel på, därimot är signaturbilden väldigt stor. Råka blanda ihop namnen...är den fortfarande förstor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 är den fortfarande förstor? §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Nu när jag ändra för tredje gången så är den gilltig.... den är 300x225 pixlar och den är 88kb stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Men det stavas Playstation Two(2) typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Du ansluter Playstation 2:et till ditt bredbandsmodem/nätverk med en vanlig nätverkskabel? Vilken e Nätverkskabeln?Vilken färg har den? Och kostar det något att ha Network till Playstationtwo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Man måste ansluta genom en router om jag minns rätt sen måste du beställa en nätverks cd från sony.. sen ska man tjafsa med massor med inställningar.. Nej, nej och nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vilken e Nätverkskabeln?Vilken färg har den? Och kostar det något att ha Network till Playstationtwo Men snälla det finns olika färger. Tycker synd om dig om du inte vet hur en nätverkskabel ser ut, titta bak på datorn så lär du se. Den sitter i en kontakt med en grön och en orange lampa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Du tar internet sladden som sitter i datorn och stoppar in den i PStwo konsolen där bak. men om man inte orkar det så köper man en router,hubb eller switch beror på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Nu när jag ändra för tredje gången så är den gilltig.... den är 300x225 pixlar och den är 88kb stor Din signatur är fortfarande alldeles för hög, rekommenderar att hålla signaturhöjden (inte bara bilden alltså) på under 160 px Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Men snälla det finns olika färger. Tycker synd om dig om du inte vet hur en nätverkskabel ser ut, titta bak på datorn så lär du se. Den sitter i en kontakt med en grön och en orange lampa. Tänkte väl att det va den, ville bara fråga för att vara säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts