Green_Goblin Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vadå har jag missat nåt? När fick han varningen? Viva La Resistance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Back with crice! Viva la Resistance! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Sluta skriva viva la resistance, så töntigt så jag spyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Sluta skriva viva la resistance, så töntigt så jag spyr. Sluta klaga, så töntigt så jag spyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Sluta skriva viva la resistance, så töntigt så jag spyr. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Sluta skriva viva la resistance, så töntigt så jag spyr. Äh, det är mäktigt =) Viva la kamp... "Uhm, a political struggle..?" Underbar sketch från Monty Python. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Franska revolutionen har nått gtasajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Franska revolutionen har nått gtasajten? Inte bara nått - snarare tagits över av! ...eller, nja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Låt Crice vara hybernatad, säger som vissa andra även har sagt, Modsen skötte sitt jobb på forumet, och Crice skötte sig INTE som han skulle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Låt Crice vara hybernatad, säger som vissa andra även har sagt, Modsen skötte sitt jobb på forumet, och Crice skötte sig INTE som han skulle... I sense great rövslicking in your post, young padawan. (nej, ta det inte personligt/seriöst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Låt Crice vara hybernatad, säger som vissa andra även har sagt, Modsen skötte sitt jobb på forumet, och Crice skötte sig INTE som han skulle... W0rd! inget illa menat mot Crice men men kan ju inte göra undantag för vissa medlemmar men inte andra. Det skulle ju bli helt konstigt. btw: vad står det i hans inbox som du sa att man inte skulle våga radera?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 I sense great rövslicking in your post, young padawan. (nej, ta det inte personligt/seriöst) Och det kommer från dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ingen kommentar... Orkar inte läsa igenom inlägg, varför han gjorde "angreppen" och varför han fick varningarna. "Does i have to be the one or the other, love or hate?" ^nåt sånt The Boss MGS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hehe, look who's back. Enbom och kariya, it's all good. Och tack Pico, okka, Tackleberry och the rest of you bums för stödet. Case closed, I guess. Det var då fan vad jag blandade svenska med engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hehe, look who's back. Enbom och kariya, it's all good. Och tack Pico, okka, Tackleberry och the rest of you bums för stödet. Case closed, I guess. Det var då fan vad jag blandade svenska med engelska. Välkommen tillbaka Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hehe, look who's back. Enbom och kariya, it's all good. Och tack Pico, okka, Tackleberry och the rest of you bums för stödet. Case closed, I guess. Det var då fan vad jag blandade svenska med engelska. Humm.. du glömde mig Välkommen hem min vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Humm.. du glömde mig Välkommen hem min vän Klart jag inte gjorde, vill dock hålla vårt förhållande lite i skymundan. Jaja, nog med struntprat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Välkommen tillbaka, nu blir det lite Sinatra för att fira... Jag editerar. Den underbara skivan Loveless med My Bloddy Valentine tog nämligen slut... Redigerad 23 maj, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Deltanator: Ja avataren säger ju allt Hur många varningar har jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Hur många varningar har jag? Undrar jag också... (Ang. mig då) Borde vi inte ha så man kan se hur många varningar man har, nedanför ens inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts