Pico Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ärade och inte lika ärade medlemmar på GTAsajten, Det kom får några minuter sedan till min kännedom att min klient Crice, en respekterad och allmänbildad medlem som hyser stora kunskaper om vartannat, har blivit hybernatad. Min klient avfärdar dessa felaktiga anklagelser och menar att Han har blivit lurad för det första. Jo, Ni läste rätt. LURAD. Smaka på orden. Lurad. Av vem, undrar Ni? Självaste Hultenius. Min klient har starka bevis, så försök inte radera hans PM-box. Eran personinformation, Nazi-mods, har redan anlänt till våran hemliga station långt ute på en hemlig oljerigg. Men åter till saken. Min klient hade fyra varningar som tilldelats av den impulsive moderatorn Jocken (för övrigt benämns nu Jocken som IA*...). Vid den femte blir man oftast fråntagen sina posträttigheter och eventuellt avstängd från forumet under bestämd tid. Hultenius själv förklarade att han skulle ge min klient en sista chans om han skärpte sig. Så var icke fallet. Och Ni frågar er; varför? Det gör jag med. Vänligen ber jag att någon ur forumets administration skriver några rader här och förklarar detta våldsamma missförstånd. Om Ni är fjortonåriga "rebeller" som lyssnar på Kent och Green Day och skär er i armarna kan Ni för övrigt dra åt helvete. Tack för mig, Pico Jourhavande jurist *IA = Incompetent Asshole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Ahahahahahahaha Starkt jobbat! Förresten vad står det på den pyttelilla rutan? Redigerad 22 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Frihet åt folket, viva la resistance! Ge oss Crice tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 @Mr Wise Guy: Kopiera texten och klistra in i t.ex. Din webbläsares adress-ruta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 @Mr Wise Guy: Kopiera texten och klistra in i t.ex. Din webbläsares adress-ruta. Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Crice! :'( Släpp in honom igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 #care Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Vill först påpeka att jag inte står på nåns sida vad det gäller crices Hybernating. Men efter att ha läst inlägget pico skrev några gånger fattar jag inte på vilket sätt han blivit lurad? Här är varningarna crice har fått, var av bara två stycken från jocken: Funnylin Warned on May 22 2005, 00:32 Added to warn level Spam *fem varningar* Jocken Warned on Jan 23 2005, 00:15 Added to warn level "din dumma jävel." - Otroligt onödigt påhopp KalleR Warned on Jan 15 2005, 06:21 Added to warn level spam/trippelpost Jocken Warned on Nov 15 2004, 22:45 Added to warn level Påhopp Blaque Warned on Dec 4 2003, 04:37 Added to warn level Den utlösande faktorn var personangrepp, men varningen ges lika mycket för allt jävla spammande överallt! Uppenbraligen skötte han ju sig inte eftersom funny valde att ge honom en femte varning Redigerad 22 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jag kan tillägga att detta är baserat på fakta jag fått av Crice själv, jag kunde ju självklart inte ha kollat upp det. Hur länge kommer min klient vara hybernatad? @Deltanator: Wow. Leet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Hur länge kommer min klient vara hybernatad? Du har ingen klient. Vi har ingen utsatt tid för hur länge en hybernating ska sitta i. Men vi får väl fixa det, eller så får Hultan svara. Än så länge: på obestämd tid. Redigerad 22 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 1. Har jag visst det, sörru. 2. Hmm, okej, vi förstår. Tack för svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vinklad information. Detta stämmer inte riktigt. Crice har fem varningar (fick den sista idag), något som väldigt få medlemmar uppnår. När man får fem varningar är det oklart vad som händer. Jag tar och kollar tillbaka på medlemmen och vad han/hon har gjort. Vanligast är att profilen stängs av eftersom man inte bara är en skada för forumet utan väldig ignorant och inte bryr sig om varningar. Eftersom Crice har varit medlem så länge bestämde jag att han skulle få en absolut sista chans (vilket han borde vara glad över), vilket han kommer att få. Men det har bara gått en eftermiddag och en kväll sedan dess... Jag vet inte hur jag ska tolka första inlägget i denna tråd. Samtidigt som det är oseriöst/satiriskt så innehåller det en del påhopp som du, Crice, kunnat skippa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jag kan tillägga att detta är baserat på fakta jag fått av Crice själv, jag kunde ju självklart inte ha kollat upp det. Hur länge kommer min klient vara hybernatad? @Deltanator: Wow. Leet. Ja, jag är leet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Väl talat. Viva la resistance, låt Crice komma tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Låt Crice vara hybernatad! Han förtjänar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Låt Crice vara hybernatad! Han förtjänar det! =( Du gör mig besviken...han är en representant för allt gott (dock laglöst) på detta forum, en symbol för folket! Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 =( Du gör mig besviken...han är en representant för allt gott (dock laglöst) på detta forum, en symbol för folket! Tihi. En symbol som kallar andra members för Hitler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Jag ser det på två vis. Självklart vill jag ha Crice tillbaka, men jag förstår också moderatorerna. Det vill sköta "sitt jobb" och alla medlemmar ska behandlas på samma sätt. Låt Crice komma tillbaka snart iaf Redigerad 23 maj, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Låt han vara borta till augusti eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Har han skött sig dåligt och modsens sköter sitt jobb. Och då blir han ju hypernated. Jag tycker han får skylla sig själv. Men om han sköter sig så är det ju bra. Tha End! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts