Kaboom Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Speciellt att man kan spela det online. http://www.25tolife.com/ Oj, fan.. Fel forum. Mods -> flytta denna tråden till spelforumet, tack. Flyttad, tack. =) Redigerad 22 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ehm, GTA rip-off? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ehm, GTA rip-off? Jepp! Fast ballt att man kan vara polis också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Oh fyfan @ filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) OOOOOhhh trailerna såg lovande ut Och bäst av allt...16 player ONLINE!!!!111! Redigerad 22 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Såg detta spel förut på IGN eller nått... men orkade inte lägga extra märke till det. Men nu när jag ser efter så ser det faktist fett ut. Onlinefunktionen är grymt, ett måste till GTA-lirare! WASSSAAAAAA GANGSTAAA BIATCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Verkar grymt ok, grafíken var kanske inte den snyggaste men jag bryr mig inte hörde talas om detta spel för aslänge sen men sen glömde jag av vad det hette så jag hitta ingen info ballt att kunna vara både polis å gangsta detta verkar vara ett steg närmare till mitt önskespel; ett icke-linjärt gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det verkar faktiskt bli ganska intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts