Azore Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hur gör man om man vill använda Msn Messenger med en annan sorts e-mailadress? Någon adress från typ Yahoo, Spray etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Registrera adressen som en Passport-adress. Kommer dock inte ihåg hur, men du kan kolla http://msn.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 passport.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 passport.net Tack för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 msgplus.net. Finns ett sådant alternativ där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 passport.net Ursäkta att ja drar upp en gammal tråd, men jag hittar det inte på den där sidan.. vart ska ja trycka när ja är där då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Ursäkta att ja drar upp en gammal tråd, men jag hittar det inte på den där sidan.. vart ska ja trycka när ja är där då?? "Registrera" i vänstra menyn skulle jag gissa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 "Registrera" i vänstra menyn skulle jag gissa på. Sen ska jag ta "Ja, använd min e-postadress" va? då när ja trycker på fortsätt står de ju "Skapa en e-postadress och ett lösenord" jag vill ju inte SKAPA en epostadress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Sen ska jag ta "Ja, använd min e-postadress" va? då när ja trycker på fortsätt står de ju "Skapa en e-postadress och ett lösenord" jag vill ju inte SKAPA en epostadress Japp, du ska välja att du vill använda din e-postadress. Allt står rätt till. Där ska du fylla i e-postadressen som du vill göra om till passport så du kan logga in på Msn Messenger m.m Även lösenordet för det kontot som du fyllde i e-postadress för skall fyllas i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Även lösenordet för det kontot som du fyllde i e-postadress för skall fyllas i. Man kan väl skriva vilket lösenord som helst? Det är ju bara adressen man registrerar och inte kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Man kan väl skriva vilket lösenord som helst? Det är ju bara adressen man registrerar och inte kontot. Jo, det är nog sant. Själv har jag alltid skrivit in samma lösenord som jag har på det konto jag ska skaffa passport till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Man kan väl skriva vilket lösenord som helst? Det är ju bara adressen man registrerar och inte kontot. Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts