Jump to content

"Sexualitet"

Tija
 Share

Homo/bi-sexualitet är...  

135 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 176
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

VOTE:...sexigt när det är tjejer, äckligt när det är killar

Själv tänder jag på kvinnor, och jag finner det svårt då också andra gör det... däribland kvinnor.

Tycker bisexuella kvinnor är den bästa sorten: dom går gärna med på den, enligt mig bästa sortens trekanter (en man, två kvinnor).

Själv ogillar jag bögar och bisexuella män, den enda fördelen med dom är att det blir två fler kvinnor för mig att välja mellan, för varje bögpar! Fattar inte hur män kan tända på män. Män är ju vanskapta (Det är sant: på biologin lärde jag mig att Y-kromosomen är en skadad version av X-kromosomen, och att män därför oftare blir handikappade, och föds med udda sjukdommar).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VOTE:...sexigt när det är tjejer, äckligt när det är killar

Själv tänder jag på kvinnor, och jag finner det svårt då också andra gör det... däribland kvinnor.

Tycker bisexuella kvinnor är den bästa sorten: dom går gärna med på den, enligt mig bästa sortens trekanter (en man, två kvinnor).

Själv ogillar jag bögar och bisexuella män, den enda fördelen med dom är att det blir två fler kvinnor för mig att välja mellan, för varje bögpar! Fattar inte hur män kan tända på män. Män är ju vanskapta (Det är sant: på biologin lärde jag mig att Y-kromosomen är en skadad version av X-kromosomen, och att män därför oftare blir handikappade, och föds med udda sjukdommar).

Tjejer tycker väl detsamma? Inte fan vill dom sitta och onanera till 2 tjejjer som slickar? Men 2 killar som håller på med kewken är väl "dubbelt upp" osv, samma med oss. eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte alla!

Bara 60% (hörde jag på nyheterna för ett halvår sen)!

Jag sa bara min åsikt, sa inte att bögar var sämre än lebbor, bara att JAG TYCKER att bisexuella kvinnor är bättre än bisexuella män!

Jag tycker du är sämre än bisexuella män, men jag går inte runt och säger det för någon kan bli ledsen! Sluta hacka på bögar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du luktar Carolus på långa vägar.

Det här ämnet e så jävla utjatat. Själv så skiter jag i vad fan människor gör, för när allt kommer omkring så är vi alla bara mänskligt avfall som inte har någon som helst rätt döma vad nån annan gör med sitt liv.

Det enda jag kan säga med all säkerhet som är fel med homosexuella är att de får adoptera barn, detta är inte för att jag tycker homosexuella är olämpliga som föräldrar, tvärtemot, homosexuella kan säkert vara mycket bättre föräldrar än de flesta heterosexuella...anledningen till att jag tycker som jag gör, har jag inte lust att gå in på i detalj på, och ni kan ge mig hur mycket skit somhelst för den här åsikten, men jag tycker bara att ett barn förtjänar en mamma och en pappa.

Så innan ni kommenterar detta inlägg med alla de banala klyschor som jag redan hört tusentals gånger tidigare, så kan ni väl ta och tänka på detta först: "skulle DU vilja ha föräldrar av samma kön?"

Tänkvärt?

Vem fan är Carolus....?

Enligt ditt resonemang finns det inga gränser på yttrandefriheten. Det finns inga gränser på moral. Om vi inte kan döma, vad kan vi göra?

Man kan aldrig hindra någon från att vara den man är. Endå försöker samhället trycka in små barn åsikter som dom anser är rätt. Du skriver själv att vi får kalla dig dum i huvudet. Varför ska vi göra det? För att samhället inte tillåter vissa yttranden och åsikter så som denna.

O, ja. Väldigt tankvärt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låta folk göra vad fan dom vill med sig själva och sina kroppar så länge dom inte skadar någon annan. Vad som är moraliskt riktigt är inte upp till samhället att avgöra, det är upp till individen. :D

Det kommer ju knappast från rätta käftar. Jag sökte på denna carolus. Om ni menar carolus lalala något. Ni var ju aldrig dömande gentemot han.

Låter som vi har en liten moderat här..

Ett samhälle där man inte kan sätta gränser på rätt eller fel funkar ju knappast.

Btw: Har nyligen fått höra att djursex är lagligt i Sverige, det låter ju jävla normalt asså. Kan någon dementera detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter som vi har en liten moderat här..

Jag? :D

Vad jag vet är dom lite för vänligt inställda till EU, för min smak.

Men det tar vi i en annan topic. :P

Btw: Har nyligen fått höra att djursex är lagligt i Sverige, det låter ju jävla normalt asså. Kan någon dementera detta?

Så även detta. (Men jo, det är sjukt!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl inte svårt att säga. Om djuret sticker vill det inte, om djuret stannar kvar är det bara att köra. Och så kanske djuret rider människan.

Vilket pervo är jag egentligen? Aja det är ju fredag. :P

Låter som personliga erfarenheter :D

Nä nu var jag löjlig, det är ju Fredag! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor