LunCh Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ne ush fy fen, bort bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 VOTE:...sexigt när det är tjejer, äckligt när det är killar Själv tänder jag på kvinnor, och jag finner det svårt då också andra gör det... däribland kvinnor. Tycker bisexuella kvinnor är den bästa sorten: dom går gärna med på den, enligt mig bästa sortens trekanter (en man, två kvinnor). Själv ogillar jag bögar och bisexuella män, den enda fördelen med dom är att det blir två fler kvinnor för mig att välja mellan, för varje bögpar! Fattar inte hur män kan tända på män. Män är ju vanskapta (Det är sant: på biologin lärde jag mig att Y-kromosomen är en skadad version av X-kromosomen, och att män därför oftare blir handikappade, och föds med udda sjukdommar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 VOTE:...sexigt när det är tjejer, äckligt när det är killar Själv tänder jag på kvinnor, och jag finner det svårt då också andra gör det... däribland kvinnor. Tycker bisexuella kvinnor är den bästa sorten: dom går gärna med på den, enligt mig bästa sortens trekanter (en man, två kvinnor). Själv ogillar jag bögar och bisexuella män, den enda fördelen med dom är att det blir två fler kvinnor för mig att välja mellan, för varje bögpar! Fattar inte hur män kan tända på män. Män är ju vanskapta (Det är sant: på biologin lärde jag mig att Y-kromosomen är en skadad version av X-kromosomen, och att män därför oftare blir handikappade, och föds med udda sjukdommar). Tjejer tycker väl detsamma? Inte fan vill dom sitta och onanera till 2 tjejjer som slickar? Men 2 killar som håller på med kewken är väl "dubbelt upp" osv, samma med oss. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Tjejer tycker väl detsamma? Inte fan vill dom sitta och onanera till 2 tjejjer som slickar? .klart dom vill.. alla tjejer är ju bisexuella så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 .klart dom vill.. alla tjejer är ju bisexuella så.. Inte alla! Bara 60% (hörde jag på nyheterna för ett halvår sen)! Jag sa bara min åsikt, sa inte att bögar var sämre än lebbor, bara att JAG TYCKER att bisexuella kvinnor är bättre än bisexuella män! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Inte alla! Bara 60% (hörde jag på nyheterna för ett halvår sen)! Jag sa bara min åsikt, sa inte att bögar var sämre än lebbor, bara att JAG TYCKER att bisexuella kvinnor är bättre än bisexuella män! Jag tycker du är sämre än bisexuella män, men jag går inte runt och säger det för någon kan bli ledsen! Sluta hacka på bögar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Du luktar Carolus på långa vägar. Det här ämnet e så jävla utjatat. Själv så skiter jag i vad fan människor gör, för när allt kommer omkring så är vi alla bara mänskligt avfall som inte har någon som helst rätt döma vad nån annan gör med sitt liv. Det enda jag kan säga med all säkerhet som är fel med homosexuella är att de får adoptera barn, detta är inte för att jag tycker homosexuella är olämpliga som föräldrar, tvärtemot, homosexuella kan säkert vara mycket bättre föräldrar än de flesta heterosexuella...anledningen till att jag tycker som jag gör, har jag inte lust att gå in på i detalj på, och ni kan ge mig hur mycket skit somhelst för den här åsikten, men jag tycker bara att ett barn förtjänar en mamma och en pappa. Så innan ni kommenterar detta inlägg med alla de banala klyschor som jag redan hört tusentals gånger tidigare, så kan ni väl ta och tänka på detta först: "skulle DU vilja ha föräldrar av samma kön?" Tänkvärt? Vem fan är Carolus....? Enligt ditt resonemang finns det inga gränser på yttrandefriheten. Det finns inga gränser på moral. Om vi inte kan döma, vad kan vi göra? Man kan aldrig hindra någon från att vara den man är. Endå försöker samhället trycka in små barn åsikter som dom anser är rätt. Du skriver själv att vi får kalla dig dum i huvudet. Varför ska vi göra det? För att samhället inte tillåter vissa yttranden och åsikter så som denna. O, ja. Väldigt tankvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 27 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Tycker bisexuella kvinnor är den bästa sorten: dom går gärna med på den, enligt mig bästa sortens trekanter (en man, två kvinnor). Ja, de lär ju knappast "gå med på" det med dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Om vi inte kan döma, vad kan vi göra? Låta folk göra vad fan dom vill med sig själva och sina kroppar så länge dom inte skadar någon annan. Redigerad 27 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Låta folk göra vad fan dom vill med sig själva och sina kroppar så länge dom inte skadar någon annan. Vad som är moraliskt riktigt är inte upp till samhället att avgöra, det är upp till individen. Det kommer ju knappast från rätta käftar. Jag sökte på denna carolus. Om ni menar carolus lalala något. Ni var ju aldrig dömande gentemot han. Låter som vi har en liten moderat här.. Ett samhälle där man inte kan sätta gränser på rätt eller fel funkar ju knappast. Btw: Har nyligen fått höra att djursex är lagligt i Sverige, det låter ju jävla normalt asså. Kan någon dementera detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Låter som vi har en liten moderat här.. Jag? Vad jag vet är dom lite för vänligt inställda till EU, för min smak. Men det tar vi i en annan topic. Btw: Har nyligen fått höra att djursex är lagligt i Sverige, det låter ju jävla normalt asså. Kan någon dementera detta? Så även detta. (Men jo, det är sjukt!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Jag? Vad jag vet är dom lite för vänligt inställda till EU, för min smak. Men det tar vi i en annan topic. Så även detta. (Men jo, det är sjukt!) Jo.. Dom är nog lite för kära i unionen.. Det vore trevligt! Nu dömde du ju dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 (redigerad) Nu dömde du ju dom.. Det är inte alltid ett ömsesidigt "förhållande", dessutom kan djuren komma till skada. Redigerad 27 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det är inte alltid ett ömsesidigt "förhållande", dessutom kan djuren komma till skada. Man vet ju aldrig Det är ju svårt att fråga dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det är väl inte svårt att säga. Om djuret sticker vill det inte, om djuret stannar kvar är det bara att köra. Och så kanske djuret rider människan. Vilket pervo är jag egentligen? Aja det är ju fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Det är väl inte svårt att säga. Om djuret sticker vill det inte, om djuret stannar kvar är det bara att köra. Och så kanske djuret rider människan. Vilket pervo är jag egentligen? Aja det är ju fredag. Låter som personliga erfarenheter Nä nu var jag löjlig, det är ju Fredag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Nahhhh... inte för killar.... Men det är ju Hettande när det är tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts