Jump to content

"Sexualitet"

Tija
 Share

Homo/bi-sexualitet är...  

135 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hell No!

'nuff said.

Tips till framtiden: Tro inte på allt du hör. Speciellt inte på någon som predikar mot en annan religion.

Har du fått din egen religion om bakfoten? Muhammed gifte sig med Ayesha när hon var 6 och "fullbordade" (Alltså samlag) äktenskapet vid nio års ålder. Muhammed var då 54 år.

Min vote: Lika naturligt som hetero.

Har ingenting alls emot homosexuella. Tycker också vårt samhälle är alltför homofobiskt.

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 176
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sluta dra alla över en kam!! Det är ju fan killar som är svårtflörtade!! Jag menar, här sitter jag och är nästintill extremt "openminded"... Får jag napp? NOPE!!!! Så sluta vara så dömande! Jag är simpel, tomten, och jag ÄR, tro det eller ej, tjej.

Jag tänder på dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fan kan ni säga att Homosexualitet är naturligt när det strider emot alla naturens lagar?

Jag förstår inte hur vissa tänker. Jag menar om alla skulle bli tex bögar hur skulle människan överleva? Varje art, vilken art det än är, har en instinkt att överleva och hur skulle det fungera om alla blev bögar?

Enligt mig är homosexualitet en psykisk sjukdom som vilken annan psykisk sjukdom bara att det har gått så långt att samhället har accepterat det och vill därför inte klassa det som en sjukdom.

Amen to that...så sant som de e sagt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att det är lite onaturligt men har inget emot det... det lär ju vara onaturligt eftersom det är "meningen" att det ska vara Tjej och Kille för att våran ras ska överleva.

Själv kan jag ibland falla för killar, mest synthare, som är söta, enligt mig. ;)

men aja.. Vote : onaturligt men okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag respekterar det fullt. det är ju ändå personen man är kär i (kanske mer ett argument när det gäller bisexualitet). men angående homosexualitet så kan jag på ett sett förstå dom, de flesta "kära" i sej själva och då är det inte ett så långt steg till att tycka om nån av sitt eget kön.

jag tycker lite synd om unga homosexuella personer pga det hårda motståndet de kan få om/när de kommer ut med det. skulle alla acceptera det så skulle nog många fler personer finna sej själva och slippa depressioner

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har ni en sån konstig bild av homosexuella? Är det bara för att ni tycker att det är äckligt? :wub:

Kan ju börja med att nämna att det va faktiskt VAR en sjukdom (klassad som det) i Sverige fram till år 1979. En anledning till att jag tycker på detta sätt är att också det att jag aldrig kommer kunna acceptera homosexualitet som något natturligt, hur kan det vara det? En ras fortplanting bygger på att en "hona" och en "hane" tillsamans skapar barn, så vitt jag vet kan inte en man föda eller? ;) Jag blir uppriktigt sagt äcklad när jag ser två män som står och kyssar varandra, men, som sagt, det är ju bara min personliga uppfattning...

Sen vill jag också fråga er hur ni ställer er i frågan hur vida bögar/lebbar skall få adoptera barn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ju börja med att nämna att det va faktiskt VAR en sjukdom (klassad som det) i Sverige fram till år 1979.

Det finns ju en anledning till att det inte är det längre. Visste du förresten att judar under en lång tid klassades som undermänniskor? Det måste ju betyda att det ligger någon sanning bakom det... (w00t)

En anledning till att jag tycker på detta sätt är att också det att jag aldrig kommer kunna acceptera homosexualitet som något natturligt, hur kan det vara det?
Homosexualitet har alltid funnits och hittils är vi inte utdöda. Det är väl bara acceptera att vissa blir kära i folk av sitt eget kön.

En ras fortplanting bygger på att en "hona" och en "hane" tillsamans skapar barn, så vitt jag vet kan inte en man föda eller?

Vad spelar det för roll? Det är ju bara en dålig undanflykt. Vad fan bryr du dig om att dom inte kan få barn?

Jag blir uppriktigt sagt äcklad när jag ser två män som står och kyssar varandra, men, som sagt, det är ju bara min personliga uppfattning...
Jag blir äcklad av bajssex men jag låter folk änga sig åt vad fan dom vill. Tänder dom på det, inte fan ska jag skrika att jag vill förbjuda det bara för att det är äckligt. DET ÄR DERAS ENSAK.

Sen vill jag också fråga er hur ni ställer er i frågan hur vida bögar/lebbar skall få adoptera barn???

Säger som Penn och Teller: Det är bullshit att homosexuella skulle vara sämre föräldrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bullshit att homosexuella skulle vara sämre föräldrar.

Det är väl möjligt att deras "skills" som föräldar är likvärdiga med ett hetrosexuelt par men deras barn kommer ju att får en mardröm till uppväxt. Även om barnet accepterar att visst, det är ok att jag har två pappor så kommer samhället aldrig att göra de. Ungen kommer ju för fan bli mobbat hela sitt liv. Därför tycker jag att det är oerhört egoistiskt av ett bögpar att tänka tanken över huvud taget. Jag påstår inte att det är föräldrarnas egentliga fel att deras barn kommer att bli mobbat men indirket är det ju så. Sammhället ser helt enkelt ut så...

En till "rolig" grej är ju att våra allas favoritbögar gardell och hmm..ja, han finnen har skaffat ett barn som heter "Amos", jag menar, det ligger ju inte direkt långt ifrån "Anus" detta är bara ett ytterligare exemple på denna egoism...

Men som sagt, alla har rätt att tycka va dom vill

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl möjligt att deras "skills" som föräldar är likvärdiga med ett hetrosexuelt par men deras barn kommer ju att får en mardröm till uppväxt. Även om barnet accepterar att visst, det är ok att jag har två pappor så kommer samhället aldrig att göra de. Ungen kommer ju för fan bli mobbat hela sitt liv. Därför tycker jag att det är oerhört egoistiskt av ett bögpar att tänka tanken över huvud taget. Jag påstår inte att det är föräldrarnas egentliga fel att deras barn kommer att bli mobbat men indirket är det ju så. Sammhället ser helt enkelt ut så...

En till "rolig" grej är ju att våra allas favoritbögar gardell och hmm..ja, han finnen har skaffat ett barn som heter "Amos", jag menar, det ligger ju inte direkt långt ifrån "Anus" detta är bara ett ytterligare exemple på denna egoism...

Kom igen, då ska inte närsynta få skaffa barn, för det är ärftligt och ungar med glasögon blir mobbade. Inte heller mörkhyade ska få skaffa barn, eller feta, eller de utan klädsmak. (w00t)

Dessutom betyder Amos kärlek, och har ingenting med anus att göra. Och han heter Mark Levengood. En av Sveriges/Finlands bästa programledare. Så det så. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sa det förut i en annan diskussion om samma ämne. DET ÄR PÅ GRUND AV HOMOFOBÄCKEL OCH IDIOTER SOM DU SOM BARNET KOMMER BLI MOBBAT, SÅ LÄGG INTE SKULDEN PÅ HOMOSEXUELLA FÖRÄLDRAR.

Peace out.

P.S. Sorry for caps.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Null vote.. Mitt svar finns inte.

Det är inte äkligt men jag anser att sjuka människor behöver hjälp. Det var OK fram till den dagen då dom skulle lägga beslag på barn. Det är inte medfött alltså inte naturligt. I dagens samhälle ska normer bekämpas. För 100 år sedan var inte homosexualitet något man skröt om.. Jag vågar knappt tänka mig hur det ser ut om 100 år när normerna är borta och man kan göra vara vad man vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det inte är medfött kan det inte vara naturligt. Desseutom går det att bota homosexualitet då kan det ju knappast vara en läggning. Check it out.. Bland människans djuriska och naturliga instinkt tillhör fortplantningen, den kan inte ske bland homsexuella. Alltså kan det inte vara medfött. Fakta

Homofobi existerar inte

Varför skulle en homosexuell människa vara mer benägen att göra det än en heterosexuell?

Jag menade inte så. Psysikt inlabila människor ska inte uppfostra barn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor