Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Sluta dra alla över en kam!! Det är ju fan killar som är svårtflörtade!! Jag menar, här sitter jag och är nästintill extremt "openminded"... Får jag napp? NOPE!!!! Så sluta vara så dömande! Jag är simpel, tomten, och jag ÄR, tro det eller ej, tjej. Du hänger på GTAsajten, det tyder väl på att du inte utgör en majoritet av flickor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Tyvärr så har ju alla religioner något emot homosexualitet. Skumt, tycker jag. Kristendommen predikade ju jättemycket om "den fria viljan". Det sedvanliga förtycket... ----- Det verkar som om dom flesta här som är emot homosexualitet gillar att ge förklaringen: "Hur trevligt är det med en kuk i arslet egentligen?" Vad tänker ni med? Det är väl fan inte ni som ska ha kuken i arslet? Tycker ni det ger er rätt att förtrycka människor för att ni inte vill ha en kuk i arslet? Varför bryr ni er vad dom gör överhuvudtaget? Konstigt folk det finns. Redigerad 24 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Du hänger på GTAsajten, det tyder väl på att du inte utgör en majoritet av flickor? Lägg av, nu... Jag är väl som de flesta tjejer...? Jag menar, kolla på Sofie, hon är ju jättetjejig och hon är också här!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Det sedvanliga förtycket... ----- Det verkar som om dom flesta här som är emot homosexualitet gillar att ge förklaringen: "Hur trevligt är det med en kuk i arslet egentligen?" Vad tänker ni med? Det är väl fan inte ni som ska ha kuken i arslet? Tycker ni det ger er rätt att förtrycka människor för att ni inte vill ha en kuk i arslet? Varför bryr ni er vad dom gör överhuvudtaget? Konstigt folk det finns. Om jag ska bege mig in i dessa människors tankar så är det väl för att dem äcklas av tanken att dem går förbi en man vars rumpa fått en snopp uppstoppad i sig. Jag menar, det finns en massa liknelser man kan dra, men jag tänker inte göra det. @Tija ja, det är sant. Jag hade fel. Nu när ni är två, eller tre med gta_tjejen så är ni absolut värdiga att representera de svenska flickorna i åldrarna 14-18 Redigerad 24 maj, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det är så drygt att försöka övertyga folk om saker på GTAsajten. Dom tänker bara på att hitta egna motargument istället för att lyssna och ta till sig vad man egentligen säger. Tänk över vad Funnlin med flera skriver istället för att bara ge ett snabbt och tanklöst svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Tänk över vad Funnlin med flera skriver istället för att bara ge ett snabbt och tanklöst svar. Jag känner mig träffad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 @Tija ja, det är sant. Jag hade fel. Nu när ni är två, eller tre med gta_tjejen så är ni absolut värdiga att representera de svenska flickorna i åldrarna 14-18 Kom igen! Vi kanske inte representerar ALLA, men en del!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Kom igen! Vi kanske inte representerar ALLA, men en del!! Ja, en del vi alla respekterar, hyllar och gillar. Men inte ens alla vi pojkar kan representera alla pojkar i Svea Rike - även om det vore mer rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ja, en del vi alla respekterar, hyllar och gillar. Men inte ens alla vi pojkar kan representera alla pojkar i Svea Rike - även om det vore mer rätt... Smicker hjälper inte! Okej, lite... Men vi här på GTAsajten representerar ALLA! Inte bara i Sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Alltså jag tror inte att alla homosexuella vill ha kuk i röven. Man kan ju ha sex på annat sätt, oralsex eller runka av varandra. Finns mycket att hitta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 .sexigt när det är tjejer, äckligt när det är killar är ju sannt ---------------------------------------------------------------- Om två tjejer står och kramas så rynkar ingen pannan... Om två killar står och kramas så rynkar många pannan... (nu syftar jag på i skolan) Vad kan det bro på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 .sexigt när det är tjejer, äckligt när det är killar är ju sannt ---------------------------------------------------------------- Om två tjejer står och kramas så rynkar ingen pannan... Om två killar står och kramas så rynkar många pannan... (nu syftar jag på i skolan) Vad kan det bro på? Konstigt... Här på min überskola brukar jag och min finska vän (värt att veta) ligga på golvet och smeka varandra. Ingen bryr sig så värst mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det är för att tjejer gör det ofta, om killar också skulle göra det bryr sig ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Om jag ska bege mig in i dessa människors tankar så är det väl för att dem äcklas av tanken att dem går förbi en man vars rumpa fått en snopp uppstoppad i sig. Jag menar, det finns en massa liknelser man kan dra, men jag tänker inte göra det. @Tija ja, det är sant. Jag hade fel. Nu när ni är två, eller tre med gta_tjejen så är ni absolut värdiga att representera de svenska flickorna i åldrarna 14-18 Men det känns mysigt när du skall ha sex med din tjej och tänker "i denna slidan har det varit 20 olika snoppar som fått utlösning"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Men det känns mysigt när du skall ha sex med din tjej och tänker "i denna slidan har det varit 20 olika snoppar som fått utlösning"? "Den här snoppen har varit i 20 andra slidor och fått utlösning" tänkter tjejen Alla får ha ett förflutet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Konstigt... Här på min überskola brukar jag och min finska vän (värt att veta) ligga på golvet och smeka varandra. Ingen bryr sig så värst mycket... Det är för att alla vet att den finske vännen inte är homo (han har ju en massa tjejer hela tiden!!) och att du är... ja, dig är det ingen som gillar ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hur fan kan ni säga att Homosexualitet är naturligt när det strider emot alla naturens lagar? Jag förstår inte hur vissa tänker. Jag menar om alla skulle bli tex bögar hur skulle människan överleva? Varje art, vilken art det än är, har en instinkt att överleva och hur skulle det fungera om alla blev bögar? Enligt mig är homosexualitet en psykisk sjukdom som vilken annan psykisk sjukdom bara att det har gått så långt att samhället har accepterat det och vill därför inte klassa det som en sjukdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Hur fan kan ni säga att Homosexualitet är naturligt när det strider emot alla naturens lagar? Jag förstår inte hur vissa tänker. Jag menar om alla skulle bli tex bögar hur skulle människan överleva? Varje art, vilken art det än är, har en instinkt att överleva och hur skulle det fungera om alla blev bögar? Enligt mig är homosexualitet en psykisk sjukdom som vilken annan psykisk sjukdom bara att det har gått så långt att samhället har accepterat det och vill därför inte klassa det som en sjukdom. När vi talar om svåra saker, förklara för mig skillnaden mellan en psykisk sjukdom och en psykisk störning Redigerad 24 maj, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Enligt mig är homosexualitet en psykisk sjukdom som vilken annan psykisk sjukdom bara att det har gått så långt att samhället har accepterat det och vill därför inte klassa det som en sjukdom. "Enligt mig..." Jo du, impressive. Enligt mig är arbetslöshet en psykisk sjukdom som vilken annan psykisk sjukdom som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hur fan kan ni säga att Homosexualitet är naturligt när det strider emot alla naturens lagar? Inte tyngdlagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts