Jump to content

"Sexualitet"

Tija
 Share

Homo/bi-sexualitet är...  

135 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Alltså... det är skillnad på att ogilla bögsex/inte tycka om personer av samma kön, och att vara helt intolerant mot oliktänkande. Det faktum att ni inte skulle vilja ha sex med en av samma kön behöver väl inte betyda att alla som gillar det borde skjutas? Kärlek som kärlek, sluta bete er som några äckliga rednecks.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 176
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vote: Äckligt! Tänk dig att du får en kuk i arslet, inte så fräscht va?

Så du tror att alla som tolerar homosexualitet vill ha en kuk i arslet? ;P

Du är bestämt emot bögsex för att DU inte vill ha en kuk i arslet... :wub:

Dumheter. ;)

Ingen religion står för något dåligt... Det är det få som inser, judismen, katolismen, protestantismen, islam, buddhism, allas princip är att människan ska vara god.

Ingen av dom skapades för bara det syftet. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Whää...har en duktig homofobi och allt som har med det att göra

vem vet, dom kanske bitts :wub:

Eller också är dom människor precis som du och jag. Men vem vet, kanske är dom förklädda rymdvarelser som är på väg att ta över jorden ;)

*Horror*

Jävla bögar, kan ni inte sno våra tjejer istället!!! ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jajo... Men, det är ju lite taskigt. Varför ska tjejer vara så svårflörtade!? Vi tändar tänder på allt med bröst, varför kan inte flickor vara lika simpla!?

Sluta dra alla över en kam!! Det är ju fan killar som är svårtflörtade!! Jag menar, här sitter jag och är nästintill extremt "openminded"... Får jag napp? NOPE!!!! Så sluta vara så dömande! Jag är simpel, tomten, och jag ÄR, tro det eller ej, tjej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor