Crice Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Alltså... det är skillnad på att ogilla bögsex/inte tycka om personer av samma kön, och att vara helt intolerant mot oliktänkande. Det faktum att ni inte skulle vilja ha sex med en av samma kön behöver väl inte betyda att alla som gillar det borde skjutas? Kärlek som kärlek, sluta bete er som några äckliga rednecks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vote: Äckligt! Tänk dig att du får en kuk i arslet, inte så fräscht va? Så du tror att alla som tolerar homosexualitet vill ha en kuk i arslet? Du är bestämt emot bögsex för att DU inte vill ha en kuk i arslet... Dumheter. Ingen religion står för något dåligt... Det är det få som inser, judismen, katolismen, protestantismen, islam, buddhism, allas princip är att människan ska vara god. Ingen av dom skapades för bara det syftet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ingen av dom skapades för bara det syftet. Men det står aldrig att människan ska vara ond, eller bete sig dåligt. Vilken annan mening med relogioner finns om inte att göra världen bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Men det står aldrig att människan ska vara ond, eller bete sig dåligt. Vilken annan mening med relogioner finns om inte att göra världen bättre? Det skapades för att kontrollera människor, vad det står i texterna är ovesäntligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det skapades för att kontrollera människor, vad det står i texterna är ovesäntligt. För att ha ett samhäller utan kontroll, utan lagar, regler, bestämmelser vore ett paradis... Kolla bara på Eva och Adam... Men, det gick ju åt helvete för dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 För att ha ett samhäller utan kontroll, utan lagar, regler, bestämmelser vore ett paradis... Religiösa ledare är dom bästa ledarna? Bahh...ontopic nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Religiösa ledare är dom bästa ledarna? Bahh...ontopic nu! Jag som hade en sån fin kontring :'( Tyvärr så har ju alla religioner något emot homosexualitet. Skumt, tycker jag. Kristendommen predikade ju jättemycket om "den fria viljan". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vote: sexigt med tjejer, äckligt med killar. Eller det är inte särskilt sexigt med tjejer, men ganska trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Eller det är inte särskilt sexigt med tjejer, men ganska trevligt Trevligt? Lättar upp en pinsam situation? "Åh, vad pinsamt det blev... Lite flicksex, kanske" "Ja, vad trevligt, nu kan jag finna många saker att prata med dig om när jag får se på när dessa flickor förlusta sig själva" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Whää...har en duktig homofobi och allt som har med det att göra vem vet, dom kanske bitts våte: äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Trevligt? Lättar upp en pinsam situation? Lite små trevligt att titta på två brudar med varandra i sängen Hellre det än två män iaf Redigerad 24 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag vill inte heller ha analsex, men jag kan förstå killar som vill det. Det sitter väl någon slags G-punkt där med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Lite små trevligt att titta på två brudar med varandra i sängen Hellre det än två män iaf Jajo... Märkligt nog så tycker vissa flickor det också. Har flickor något emot pojkar!? Va!? VA!? Nä, nu är jag lite upprörd... TACK, Tija! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Whää...har en duktig homofobi och allt som har med det att göra vem vet, dom kanske bitts Eller också är dom människor precis som du och jag. Men vem vet, kanske är dom förklädda rymdvarelser som är på väg att ta över jorden *Horror* Jävla bögar, kan ni inte sno våra tjejer istället!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nä, nu är jag lite upprörd... TACK, Tija! Dö, tomten! Vad har jag nånsin gjort?! Jag trodde vi var på samma sida här!! Dessutom tycker jag att gaysex kan vara lite hett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Dessutom tycker jag att gaysex kan vara lite hett... Ack du, filcka... Menar du kille + kille eller tjej + tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ack du, filcka... Menar du kille + kille eller tjej + tjej? Båda, typ... Fast tjej+tjej är bäst. Det ser mer... sensuellt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Båda, typ... Fast tjej+tjej är bäst. Det ser mer... sensuellt ut. Väldigt sant! Det är nästintill konstnärligt... ...men nu ska jag inte ta ut för mycket ur det, tihi =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Båda, typ... Fast tjej+tjej är bäst. Det ser mer... sensuellt ut. Jajo... Men, det är ju lite taskigt. Varför ska tjejer vara så svårflörtade!? Vi tändar tänder på allt med bröst, varför kan inte flickor vara lika simpla!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jajo... Men, det är ju lite taskigt. Varför ska tjejer vara så svårflörtade!? Vi tändar tänder på allt med bröst, varför kan inte flickor vara lika simpla!? Sluta dra alla över en kam!! Det är ju fan killar som är svårtflörtade!! Jag menar, här sitter jag och är nästintill extremt "openminded"... Får jag napp? NOPE!!!! Så sluta vara så dömande! Jag är simpel, tomten, och jag ÄR, tro det eller ej, tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts