Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det är lite kul... Alla skriver typ "Så länge de inte är på mig så är det okej...". Jag tror inte att homosexuella bryr sig om ifall just DU (nu syftar jag på er allihop...) tycker att de är okej... Den allmäna uppfattningen om bögar (inte lesbiska konstikt nog) är att de är överkåta djur som knullar det mesta dem ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Votar:...lika naturligt som heterosexualitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Tjej + tjej = Soft Kille + kille = Borde skjutas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 It's all good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Det är lite kul... Alla skriver typ "Så länge de inte är på mig så är det okej...". Jag tror inte att homosexuella bryr sig om ifall just DU (nu syftar jag på er allihop...) tycker att de är okej... Nej, men nu var det så att undersökningen frågade OSS vad VI tyckte. Därför skriver vi våran åsikt. @Stora_tomtefar: Whatever you say. Peace. Redigerad 24 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Nej, men nu var det så att undersökningen frågade OSS vad VI tyckte. Därför skriver vi våran åsikt. Vår åsitk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Vote: lika naturligt som heterosexualitet läste i nån tidning att bögar tänder på andra luktämnen än andra (tex mäns svett) och det var fysiskt men jag bryr mig inte vad folk har för sexuallitet, fast jag skulle inte bli så glad om en kille börja tafsa på (och det inte var på skoj) och jag fattar inte varför alla är så rädda att bögar ska tafsa på en bara för man är bög är man inte översexuell det är som om alla heterosexuella tjejer skulle tafsa på en bara för att man är kille det är inte troligt, men hade dock varit trevligt Redigerad 24 maj, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Kille + kille = Borde skjutas Därför att... Redigerad 24 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Gillar inte bögar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Därför att... Hahaha, enkel förklarning. Gud skapade Adam och Eva, inte Adam och Adam... ... han skapade allternativt Eva och Eva, bara för att Adam skulle roa sig lite extra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hahaha, enkel förklarning. Gud skapade Adam och Eva, inte Adam och Adam... ... han skapade allternativt Eva och Eva, bara för att Adam skulle roa sig lite extra Jo, jag borde ju förstått att du var religiös. Annars hade du nog haft en sundare världsbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jo, jag borde ju förstått att du var religiös. Annars hade du nog haft en sundare världsbild. Jag är muslim... precis som Tupac var. Däru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag är muslim... precis som Tupac var. Däru Jag har hört att Muhuammed, din profet, var pedofil. Jag tycker han borde skjutits, och en och annan muslim till dessutom. Så har jag hört att din mamma är en förtryckt slyna som finns till bara för att roa din ärofulla far. Tyckte du det kändes bra? Kanske lika bra som för den homosexuella på forumet som du anses bör skjutas på grund av sin kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vote: ...sexigt när det är tjejer, äckligt när det är killar vet inte varför jag tycker så, diggar inte precis analsex om ni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Jag har hört att Muhuammed, din profet, var pedofil. Jag tycker han borde skjutits, och en och annan muslim till dessutom. Så har jag hört att din mamma är en förtryckt slyna som finns till bara för att roa din ärofulla far. Tyckte du det kändes bra? Kanske lika bra som för den homosexuella på forumet som du anses bör skjutas på grund av sin kärlek. Hahahaha, du köper verkligen allt skit som sägs om islam, med andra ord: du mår verkligen inte bra. Du köper dessutom den där fulingens prediker där han snackar trams om profeten Mohammed. Snubben viste inte vad han snackade om. När folk klagade på vad han sa och när folk hotade honom för att ha spridit skit så bajsade han på sig. Iallafall... tillbax till ämnet. Vad är det för finess med att knulla varandra i röven? Edit: Förlåt om jag sårade dig för din sexuella lägging. Redigerad 24 maj, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hahahaha, du köper verkligen allt skit som sägs om islam, med andra ord: du mår verkligen inte bra. Du köper dessutom den där fulingens prediker där han snackar trams om profeten Mohammed. Snubben viste inte vad han snackade om. När folk klagade på vad han sa och när folk hotade honom för att ha spridit skit så bajsade han på sig. Iallafall... tillbax till ämnet. Vad är det för finess med att knulla varandra i röven? Edit: Förlåt om jag sårade dig för din sexuella lägging. Han konstaterade bara att Muhammed var gift med en 9-åring, var det inte så? Finessen är att få njutning och närhet antar jag. Vad är det för finess med något samlag som inte är i syfte att avla fram barn? Jag är inte sårad, tycker bara det är tråkigt att du måste ha den gammalmodiga attityden om homosexuallitet. Men jag kan tänka mig att dom som är homo blir sårade när du säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hahahaha, du köper verkligen allt skit som sägs om islam, med andra ord: du mår verkligen inte bra. Du köper dessutom den där fulingens prediker där han snackar trams om profeten Mohammed. Snubben viste inte vad han snackade om. När folk klagade på vad han sa och när folk hotade honom för att ha spridit skit så bajsade han på sig. Iallafall... tillbax till ämnet. Vad är det för finess med att knulla varandra i röven? Edit: Förlåt om jag sårade dig för din sexuella lägging. Ingen religion står för något dåligt... Det är det få som inser, judismen, katolismen, protestantismen, islam, buddhism, allas princip är att människan ska vara god. Sedan så missbrukas allt gott av onda människor. "Vad som kan brukas missbrukas" Det var tomtens visa ord, nu får ni prata rumpsex igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vote: Äckligt! Tänk dig att du får en kuk i arslet, inte så fräscht va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 (redigerad) Han konstaterade bara att Muhammed var gift med en 9-åring, var det inte så? Hell No! 'nuff said. Tips till framtiden: Tro inte på allt du hör. Speciellt inte på någon som predikar mot en annan religion. Redigerad 24 maj, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag har liiite homofobi, men för det mesta tycker jag att dom är helt ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts