Funnylin Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Ajuförsej man kan ju göra inplantat (inte rätta ordet men ändå ) eller nåt sånt... Insemination? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vote:...sexigt när det är killar, äckligt när det är tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vote:...sexigt när det är killar, äckligt när det är tjejer *spyr* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 .vote: ...sexigt när det är tjejer, äckligt när det är killar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Bahaha! Finns inget roligare än att jucka eller ta en homofåb på arslet. AHAHAHAHAH! Alltså, jag tycker det inte det är nån skillnad. Men jag skulle ta jävligt illa upp om en bög skulle stöta på mig. (För att gå ännu mer off-topic så kan jag berätta att min morbror var homosexuell och dog av AIDS i New York. Tror han fick det i USA.) Och eeehm.. Lebbar och lebbsex.. Vote: Null vote, jag vill blanda 3 svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Har inte direkt något emot homos, men när killar hånglar går man gärna där ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vote:...lika naturligt som heterosexualitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vote: ...onaturligt men okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Bryr mig inte ! Jag kan ju inte säga här om det är normalt vad olika folk tänder på ! Alla tänderpå olika saker och låt folk göra det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Vote: Lika naturligt som hetero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 ...Lika naturligt som heterosexuella... Som många andra tycker jag dock det är trevligare med tjejer än killar... Men skulle jag se två killar på stan som hånglade skulle jag inte precis "UEEEEEEEEEEEEEEEH! *Springer fram och slår dom i skallen" utan skulle inte bry mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ja, jag är homosexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ja, jag är homosexuell. Har du varit det hela livet eller har du ändrat dig? Jag vet inte om jag är lite bi, är osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Alla verkar tro att bögar vill ha en stock upp i rektum () Men jag tvivlar på att långt ifrån alla vill det.. E man homo så gillar man killar, homo betyder inte att man gillar att få en stock upp i rektum (men vad vet jag om det? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 En sexuell läggning som stävjer människans fortplantning kan knappast vara naturlig. Så länge de inte stöter på en eller hånglar offentligt bryr jag mig dock inte. Vote: Onaturligt men okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 En sexuell läggning som stävjer människans fortplantning kan knappast vara naturlig. Så länge de inte stöter på en eller hånglar offentligt bryr jag mig dock inte. Vote: Onaturligt men okej Ord på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 En sexuell läggning som stävjer människans fortplantning kan knappast vara naturlig. Så länge de inte stöter på en eller hånglar offentligt bryr jag mig dock inte. Vote: Onaturligt men okej Woerdzor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Vote: Onaturligt men okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ja, jag är homosexuell. Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 En sexuell läggning som stävjer människans fortplantning kan knappast vara naturlig. Så länge de inte stöter på en eller hånglar offentligt bryr jag mig dock inte. Vote: Onaturligt men okej Det är lite kul... Alla skriver typ "Så länge de inte är på mig så är det okej...". Jag tror inte att homosexuella bryr sig om ifall just DU (nu syftar jag på er allihop...) tycker att de är okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts