Jump to content

"Sexualitet"

Tija
 Share

Homo/bi-sexualitet är...  

135 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 176
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bahaha!

Finns inget roligare än att jucka eller ta en homofåb på arslet.

AHAHAHAHAH!

Alltså, jag tycker det inte det är nån skillnad. Men jag skulle ta jävligt illa upp om en bög skulle stöta på mig.

(För att gå ännu mer off-topic så kan jag berätta att min morbror var homosexuell och dog av AIDS i New York. Tror han fick det i USA.)

Och eeehm.. Lebbar och lebbsex.. :P:huh::P

Vote: Null vote, jag vill blanda 3 svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...Lika naturligt som heterosexuella...

Som många andra tycker jag dock det är trevligare med tjejer än killar... Men skulle jag se två killar på stan som hånglade skulle jag inte precis "UEEEEEEEEEEEEEEEH! *Springer fram och slår dom i skallen" utan skulle inte bry mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sexuell läggning som stävjer människans fortplantning kan knappast vara naturlig. Så länge de inte stöter på en eller hånglar offentligt bryr jag mig dock inte.

Vote: Onaturligt men okej

Det är lite kul... Alla skriver typ "Så länge de inte är på mig så är det okej...". Jag tror inte att homosexuella bryr sig om ifall just DU (nu syftar jag på er allihop...) tycker att de är okej... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor